„Walking Simulator“ žanro žaidimas
Zdanavičius, Karolis |
Šiuolaikinėje kompiuterinių žaidimų pramonėje stebima sparti plėtra ir didelis kompiuterinės grafikos specialistų trūkumas. Dėl to atsiranda poreikis efektyviems kompiuterinės grafikos problemų sprendimo metodams. Šio darbo tikslas yra sukurti žaidimą, kuriame būtų pateikiamos įvairios ir kokybiškos trimatės aplinkos. Siekiant šio tikslo, buvo atlikta operacinių sistemų „Android“, „macOS“, „Windows“ analizė. Taip pat buvo apžvelgti „Walking Simulator“ žanro žaidimai „Proteus“, „Journey“. Atlikta grafinių aplinkų kūrimo įrankių „Blender“, „Autodesk 3ds Max“ analizė. „Unity“ žaidimų variklyje parengtas žaidimo kodas ir mechanikos. Pirmoji grafinė aplinka sukurta naudojant „Unity“ parduotuvės žaidimų kūrimo elementų rinkinius. Pastebėjus prastą rinkinių kokybę, sukurti nauji 3D modeliai naudojant „Blender“ ir „Substance Painter“ programinę įranga. Sukurtos trys unikalios grafinės aplinkos.
The modern computer game industry is experiencing rapid growth and a significant shortage of computer graphics specialists. This creates a demand for effective methods of solving computer graphics problems. The aim of this work is to create a game featuring diverse and high-quality 3D environments. To achieve this goal, an analysis of the operating systems Android, macOS, and Windows was conducted. Games of the 'Walking Simulator' genre, such as Proteus and Journey, were also reviewed. A review of graphical environment creation tools such as Blender and Autodesk 3ds Max was carried out. The game code and mechanics were developed using the Unity game engine. The first graphical environment was created using asset packs from the Unity Asset Store. After noticing the poor quality of the packs, new 3D models were created using Blender and Substance Painter software. Three unique graphical environments were created.