„Sevroll“ slankiojančių durų sistemų įvedimo į Lietuvos rinką galimybių analizė UAB „Dajakuta“ įmonėje
Jakutavičius, Mantas |
Įmonės, siekdamos išskirtinumo, ypač didelį dėmesį skiria prekių ir paslaugų diferencijavimui. Tai viena iš pagrindinių priežasčių, dėl ko rinkoje vis dažniau galima pastebėti įmones, įvedinėjančias vis naujus produktus. Vienas pagrindinių naujo produkto įvedimo tikslų yra pritraukti vis kitus vartotojus, kurie jį pirktų dėl skirtingų priežasčių, skirtingu laiku ir skirtingais tikslais. Taigi, UAB „Dajakuta“ naujo produkto įvedimo į rinką analizės pagalba bus siekiama suprasti, kodėl įmonei reikalingas naujas produktas ir kaip jis gali prisidėti prie tolimesnės veiklos plėtros. Tyrimo objektas - UAB „Dajakuta“ naujo produkto įvedimas į Lietuvos rinką. Pagrindinis šio darbo tikslas – išanalizuoti UAB “Dajakuta” naujo “Sevroll“ produkto įvedimo į Lietuvos rinką procesą bei galimybes. Šiame darbe apibrėžto pagrindinio tikslo pasiekimui naudojau tokius tyrimo metodus: mokslinės literatūros, analizė, anketavimas – potencialių vartotojų analizė, nestruktūrizuotas interviu su įmonės vadovu, nterneto šaltinių analizė. Tyrimo rezultatai - tyrimo rezultatai parodė, kad įmonės baldų furnitūros pardavimai nėra pakankamai dideli vertinant bendrą įmonės veiklą. O slankiojančių durų sistemos turi didelę paklausą rinkoje. Taigi matant realų klientų poreikį, įvedus šį naują produktą įmonei atsiranda galimybė sustiprinti savo pozicijas rinkoje. Tyrimo išvados - apibendrinant analizės rezultatus, galima teigti, kad slankiojančių durų sistemų įvedimas į rinką yra strategiškai svarbus sprendimas, siekiant užtikrinti tolimesnę įmonės plėtrą ir verslo sėkmę. Įvertinus sukauptą patirtį rinkoje ir jau turimą potencialių naujo produkto klientų srautą, UAB „Dajakuta“ galimybės sėkmingai įvesti slankiojančias durų sistemas yra didelės. Tačiau siekiant tapti vienu iš pagrindinių pasirinkimų renkantis durų sistemas Lietuvos rinkoje, pirmiausiai reikia tinkamai pateikti aktualią informaciją vartotojams, kuri būtų paremta „Sevroll“ prekės ženklo žinomumo didinimu.
The companies seeking distinction, therefore, pay the greatest attention to the differentiation of goods and services. That is one of the reasons why new products are continuously launched into the market. The main aim of introduction of a new innovative product is to attract new customers who would be willing to buy it for differing reasons, at a different time and for different purposes. Research object. Introduction of the new product into the Lithuanian market. The main aim of the work is to analyze the process and possibilities of introduction of the innovative Sevroll product into the market. Research methods used to achieve the main aim of this work: analysis of scientific literature, questionnaires as the means of analysis of potential customers, analysis and summary of the obtained information, analysis of the internet sources. Research results - the results obtained showed that the sales of the furniture accessories are not significantly big with a view to the general activity of the company, but the sliding doors systems are in great demand in the market. Conclusions - in summarizing the results of the analysis, it is possible to maintain that the introduction of the sliding doors systems into the market is a strategically important solution for the company seeking to ensure its further development and business success. In assessing the accumulated experience in the market and the available flow of potential customers of the new product, the possibilities for successful introduction of the new product are great.