Personų panaudojimas turinio marketingo sprendimuose UAB „Beinitas“ pavyzdžiu
Karalienė, Gerda |
Darbe analizuojama problema formuluojama klausimu – kaip identifikavus personas jas panaudoti turinio marketingo sprendimuose? Darbo objektas – personų panaudojimas turinio marketingo sprendimuose. Darbo tikslas – pateikti sprendimus, kaip identifikuojant personas jas panaudoti turinio marketingo sprendimuose UAB „Beinitas” pavyzdžiu. Siekiant suvokti personą ir turinio marketingą, kaip sąvokas, pirmojoje dalyje pristatoma šių sąvokų reikšmių analizė ir jų tarpusavio ryšys, antroje – tyrimas iš dviejų dalių – struktūruotas interviu, pusiau struktūruotas interviu, antrinė duomenų analizė, skirti nustatyti personoms ir jas papildyti turinio marketingo kontekstu ir trečiojoje dalyje pateikiami sprendimai, kaip nustatytas personas pritaikyti turinio marketingo sprendimuose. Atlikus tyrimą nustatytos trys personos: pradedančioji nagų meistrė, plataus profilio nagų meistrė ir ambicingoji nagų meistrė. Jos papildytos turinio marketingo kontekstu. Atsižvelgiant į tai, sukurti sprendimai, kaip nustatytas personas panaudoti turinio marketingo sprendimuose. Tai yra – tinkamų turinio marketingo temų ir kanalų parinkimas, tinkamų formatų, turinio elementų ir kitų su turinio marketingo sprendimais susijusių elementų parinkimas remiantis nustatytomis personomis. Sprendimai apima: el. parduotuvės www.beinitas.lt tinklaraščio sukūrimą ir jam pritaikytą, algoritmais paremtą tinklaraščių iškėlimo pagal kliento susidomėjimą sprendimą; socialinių tinklų Facebook ir Instagram įgalinimą turinio apie tinklaraščio įrašus sklaidai didinti, turinio formatų, tokių, kaip video ir tekstinis formatų rengimą; turinio elementų, tokių, kaip nuorodos, grotažymės, jaustukai ir subtitrai įtraukimą į turinio marketingą bei kitų, su turinio marketingo sprendimais susijusių elementų įtraukimą, kuris apima profesionalius grožio meistrus, įmonės „Beinitas” atstovus ir kitų sričių ekspertus į turinio rengimą.
The problem analyzed in the work is formulated as a question - how to use identified personas in content marketing decisions? The object of the work is the use of personas in content marketing decisions. The aim of the work is to present decisions on how to identify personas and use them in content marketing decisions, using the example of Beinitas company. In order to understand persona and content marketing as concepts, the first part presents an analysis of the meanings of these concepts and their interrelationship, the second part presents a two-part study - structured interview, semi-structured interview, and secondary data analysis, designed to identify personas and supplement them in the context of content marketing and the third part present solutions on how to apply identified personas in content marketing decisions. The research identified three personas: the beginner nail artist, the broad profile nail artist, and the ambitious nail artist. They are supplemented with the context of content marketing. Solutions have been created to use the identified personas in content marketing decisions. That is, choosing the suitable content marketing topics and channels, choosing the right formats, content elements, and other elements related to content marketing decisions based on the identified personas. Solutions include the creation of a blog for the e-store www.beinitas.lt and a customized, algorithm-based solution for uploading articles according to the customer's interest; enabling social networks Facebook and Instagram to increase the dissemination of content about blog posts, preparing content formats such as video and text formats; the inclusion of content elements such as links, hashtags, emoticons and subtitles in content marketing and the inclusion of other elements related to content marketing decisions, which includes professional beauticians, representatives of the company "Beinitas" and experts in other fields in the preparation of content.