Social media content strategies to drive engagement: Formula 1 Instagram page content
Anskaitytė, Gabija |
Tyrimo problema - kiekvieną akimirką yra sukuriama tiek daug naujo turinio socialinėse medijose jog, prekių ženklams darosi sunku išlaikyti ar padidinti socialinių medijų turinio įtraukimą. Tyrimo temos aktualumas - grindžiamas svarbiausių socialinių medijų turinio strategijų, skatinančių įsitraukimą, nustatymu, nes, kaip buvo minėta anksčiau, atsižvelgiant į kuriamo socialinių medijų turinio kiekį, svarbu turėti strategija pagrįstą požiūrį į socialinių medijų turinį siekiant didesnio įsitraukimo. Tyrimo tikslas - išanalizuoti socialinių medijų strategijas, kurios gali būti naudojamos didinant įsitraukimą. Tai bus daroma pasitelkiant teorines idėjas, kurios padės apibrėžti socialinių medijų įtraukimo strategijas, ir analizę atskleidžiančia, kokios socialinių medijų turinio įtraukimo strategijos naudojamos ir yra veiksmingos. Tyrimo klausimas - kaip socialinių medijų turinio strategijos gali būti panaudotos įsitraukimui skatinti? Tyrimo objektas - socialinių medijų turinio strategijos. Tyrimo uždaviniai: • Apibrėžti socialinių medijų turinio strategijas • Nurodyti socialinių medijų turinio strategijas, kurios didina įsitraukimą Tyrime naudojami tyrimo metodai: • Duomenų bazės analizė • Turinio analizė (kiekybinė) Tyrimo išvados: • Peržvelgus mokslinę literatūrą buvo nustatytos socialinių tinklų strategijos. Jos buvo: įvairių socialinių tinklų funkcijų naudojimas; nuotraukų naudojimas; jaustukų naudojimas; grotažymių naudojimas, profilio žymų ir vietos žymų naudojimas; asmens ar kelių asmenų naudojimas vizualiuose įrašuose; naudojant „raginimo veikti“ žodžių ir frazių naudojimas. • Išanalizuotas „Formulės 1“ „Instagram“ paskyroje paskelbtas turinys. Ši analizė parodė, kaip socialinių tinklų turinio įtraukumas priklauso nuo: „Instagram“ karuselės funkcijos; vaizdų ir vaizdo įrašų turinio; įrašo aprašymo ilgio; jaustukų naudojimo; profilio žymų, grotažymių ir vietos žymų; žmonių buvimo įrašo turinyje; „raginimo veikti“ frazių ir klausimų uždavimo. Galiausiai buvo atlikta strategijų, kurios anksčiau nebuvo paminėtos, apžvalga.
The research problem is that with the overload of new social media content being produced every moment, it is difficult for brands to maintain or increase social media content engagement. The relevance of the research topic is based on identifying the most important social media content strategies that promote engagement because, as explained before, with the amount of social media content being produced, it is important to have a strategy-based approach to social media content to gain engagement. The aim of the research is to analyze the use of social media strategies that can be used to increase engagement. This will be done through theoretical ideas that will help define social media engagement strategies and through a study of what social media content engagement strategies are being used. The research question is formulated as follows - how social media content strategies can be used to drive engagement? The research object is social media content strategies. The research objectives: • Define social media content strategies • Indicate social media content strategies to drive engagement The research methods used in the paper are: • Database analysis • Content analysis (Quantitative) The research conclusions are: • Common social media strategies were identified after reviewing scholarly literature. These were: using various social media platform features; using images; using emojis; using hashtags, profile tags and location tags; opting to use a person or people in post images; using call-to-action words and phrases. • The content posted on the Formula 1 Instagram account was analyzed. This analysis showed how social media content engagement is dependent on: Instagram feed post carousel feature; image and video-based content; length of post description; emojis use; profile tags, hashtags, and location tags; presence of people in posts; call-to-Action phrases and asking questions. Finally, an overview was done of strategies that were not mentioned before.