Affixation in social media: the case of facebook, twitter, youtube, and instagram
Abugelytė, Deimantė |
Šiame darbe analizuota afiksacija anglų kalboje labiau susitelkiant į afiksaciją socialiniuose tinkluose, Šio darbo tikslas yra išanalizuoti afiksaciją Facebook, Twitter, YouTube ir Instagram socialiniuose tinkluose. Tikslui pasiekti surinka po dvidešimt komentarų iš kiekvieno iš aukščiau paminėtų socialinių tinklų puslapių. Šiame darbe aptariamos skirtingos afiksacijos rūšys su konkrečiais pavyzdžiais. Socialinių tinklų paskirtis ir jų kalbiniai ypatumai taip pat aptariami darbe kaip tikslo dalis.
Pasirinkta po dvidešimt komentarų iš kiekvieno puslapio, kurio afiksaciją analizuosime. Aštuoniasdešimt komentarų iš viso surinkta iš Twitter, Facebook, YouTube ir Instagram, kurie yra paimti iš diskusijų apie realybės šou Teen Mom (,,Jauna Mama”). Komentarai parinkti atsitiktinai, tačiau jie visi susiję su konkrečiu realybės šou, kad būtų galima palyginti visus keturis socialinių tinklus vienu aspektu.
Analizės rezultatai neatskleidė didelių skirtumų; visų keturių socialinių tinklų vartotojai naudoja panašias afiksacijos rūšis vertodami vienus ar kitus jiems rekalingus žodžius komentaruose. Prieveiksminiai ir būdvardiniai priešdėliai ir priesagos yra populiariausi bei dažniausiai randami visuose keturiuose socialiniuose tinkluose, kuriuos analizavome. Veiksmažodiniai ir daiktavardiniai priešdėliai ir priesagos yra mažiau naudojami, bet jų taip pat galima rasti šiuose socialiniuose tinkluose.
This thesis focuses on the analysis of affixation in the English language and particularly on the affixation in social media. The aim of this paper is to analyze affixation in Facebook, Twitter, YouTube, and Instagram. Aim is achieved by collecting random posts from all four social media platforms and presenting them in tables. Different types of affixation in the English language are discussed with specific examples of words. Characteristic features of social media are included as it is a part of the aim. Twenty posts from each social media site are collected. Twenty posts from Facebook, twenty posts from Twitter, twenty posts from YouTube, and twenty posts from Instagram are presented in tables. All posts include different prefixes and suffixes. The comparative and contrastive methods were used to achieve the aim. 80 posts selected in total from Twitter, Facebook, YouTube and Instagram are related to the discussion on the reality show Teen Mom. Comments were chosen randomly, but with specific reality show in order to have more comparisons and balance between four social websites.
Significant difference was not found because all four social media pages use similar types of affixation in order to create new words and express opinions. Adverbial and adjectival prefixes and suffixes are mostly used in social media. Verbal and nominal are not used as often as adverbial or adjectival but can be found in social media as well.