The impact of gamification on customer loyalty in e-commerce
Astrouski, Dzmitry |
Dabartinėje rinkodaros aplinkoje klientų lojalumo didinimas yra itin svarbus bet kuriai įmonei. Šiame tyrime nagrinėjama problema, kaip žaidybinimas veikia klientų lojalumą elektroninėje prekyboje. Tyrimo objektas - klientų lojalumas elektroninėje prekyboje naudojant žaidybinimą. Darbo tikslas - ištirti žaidybinimo įtaką klientų lojalumui elektroninėje prekyboje. Buvo iškeltos trys hipotezės dėl trijų atskirų žaidybinimo elementų, t. y. taškų, ženklelių ir iššūkių, teigiamo poveikio klientų lojalumui elektroninėje prekyboje. Tyrimo metodai – kiekybinis tyrimas, pirminiai duomenys surinkti naudojant internetinę apklausą. Surinkti duomenys buvo analizuojami taikant regresinę analizę. Tyrimo rezultatai patvirtino visas tris hipotezes ir leido sudaryti daugialypės regresijos klientų lojalumo modelį. Tyrimas patvirtino teigiamą taškų, ženklelių ir iššūkių, kaip žaidybinimo elementų, poveikį klientų lojalumui elektroninėje prekyboje.
In today’s marketing environment, increasing customer loyalty is extremely important for any business. This research examines the problem of how gamification impacts customer loyalty in e-commerce. The research object is customer loyalty in e-commerce with the use of gamification. The aim is to investigate the impact of gamification on customer loyalty in e-commerce. Three hypotheses were set regarding the positive impact of three separate gamification elements, namely points, badges and challenges, on customer loyalty in e-commerce. The research is quantitative with an online questionnaire as a method of collecting primary data. The data obtained are then analysed using regression analysis. As a result, all three hypotheses were accepted, and a multiple regression model of customer loyalty is presented. The research findings confirm the positive impact of points, badges and challenges as elements of gamification on customer loyalty in e-commerce.