Programos Eduten Playground taikymas mokantis trupmeninius veiksmus 5 klasėje matematikos pamokose
Pletkienė, Laura |
Šiame baigiamajame darbe sprendžiama tyrimo problema – kaip gerinti penktoje klasėje mokinių mokymosi gebėjimus mokantis trupmeninius veiksmus taikant Eduten Playground programą. Šiame darbe tyrimo objektu pasirinkta mokinių mokymosi gebėjimai mokantis trupmeninius veiksmus panaudojant programą Eduten Playground. Tyrimo tikslas yra išanalizavus mokslinę literatūrą apie programos Eduten Playground naudojimą, atlikti kokybinį tyrimą, kaip naudojant programą kinta mokinių gebėjimai mokantis trupmeninius veiksmus matematikos pamokoje. Pirmoje (teorinėje) darbo dalyje yra išnagrinėtos lietuvių bei užsienio autorių įžvalgos apie programos Eduten Playground naudą, atsiradimo priežastis, privalumus ir trūkumus - pateiktos išvados, kaip programa turėtų gerinti mokinių gebėjimus sprendžiant trupmeninius veiksmus. Antroji darbo dalis (empirinė) skirta atlikti kokybinį tyrimą, kuriuo siekiama ištirti, kokį poveikį atlieka programa Eduten Playground mokinių gebėjimams mokantis trupmeninius veiksmus. Trečioje darbo dalyje (praktinėje) – atlikus kokybinį tyrimą išanalizuoti gauti rezultatai, pateiktos rekomendacijos ir išvados.
This thesis addresses the research problem of how to improve the learning abilities of students in fifth grade by learning fractional actions through the Eduten Playground program. This research object is students learning competence to solve fractional problems using Eduten Playground. Research objective - after literature, about usage of Eduten Playground analysis, perform qualitative research on how students ability to solve fractions is evolving. In the theoretical part of the work, the insights of Lithuanian and foreign authors are examined about the causes of occurrence, advantages and disadvantages of the program Eduten Playground - conclusions are presented on how the program should improve students' abilities in solving fractions. The second part of the final thesis is dedicated to conducting qualitative research, which aims to examine the impact of the Eduten Playground program on students attempting to solve fractions. The third part of the final thesis (practical) – after completing qualitative research the results are analysed suggestions and conclusions are presented.