Communication about artists: the case of Guangzhou Grand Theater
Liu, Xinyi |
Pažangi interneto era turėjo tam tikrą įtaką operos teatro pasirodymui, tačiau operos teatras gali pasinaudoti šia galimybe studijuoti interaktyvius metodus ir spektaklio formas, kurios prisitaiko prie šios eros ir stengiasi integruotis į naują aplinką. Tyrimo problema: Teatrai mėgina pritraukti kuo didesnes auditorijas žmonių, tačiau ne visiems sekasi vienodai gerai. Įtakos tam turi teatro pasirinktas bendravimo su auditorija būdas ir žinios apie save skleidimas. Kiekvienoje šalyje žinutė, pritraukianti auditoriją yra skirtinga, todėl reikia suprasti, kuo patraukti konkrečią auditoriją. Tyrimo klausimai: • Kas yra meno komunikacija? • Kaip Guangdžou didysis teatras praneša auditorijai apie savo menininkus? • Ar atpažįstama Guangdžou didžiojo teatro komunikacija apie menininkų strategiją? Tyrimo objektas-Guangdžou didžiojo teatro menininkų bendravimo pripažinimas. Tyrimo tikslas-Norėdami atskleisti, kaip pripažįstama Guangdžou didžiojo teatro menininkų komunikacija. Tyrimo uždaviniai: • Apibūdinti, kas yra komunikacijos strategijos. • Sužinoti apie Guangdžou didžiojo teatro menininkų strategiją. • Ištirti, kaip matoma komunikacija apie Guangdžou didžiojo teatro menininkų strategiją. Tyrimo metodai:Mokslinės ir metodinės literatūros analizė, duomenų rinkimas (klausimynas), duomenų analizė. Operos teatras. Pirma, reikia ištirti, kuriuos spektaklius, kuriuos menininkus ir pasiūlymus spektakliams teikia pirmenybė stabili publika, kad jie galėtų toliau žiūrėti spektaklius teatre; antra, surasti keletą žiūrovų, kurie seksualiai domisi operos teatras, bet nesupranta spektaklio. Dėl tokio populiarinimo jie palaipsniui mėgsta įeiti į operos teatrą, kad galėtų žiūrėti, ir galiausiai bendradarbiauja su kai kuriais profesionaliais kolegijomis ir universitetais ugdydami jaunų žmonių pomėgius. Menininkai ir atlikėjai turi mokytis profesionaliuose koledžuose ir sėkmingai baigti studijas; jie turi mylėti savo pagrindines studijas ir būti pasirengę skirti laiko ir energijos, kad rimtai praktikuotų spektaklio turinį. Tik tokiu būdu jie gali atnešti žiūrovams audiovizualinę puotą, panardinti auditoriją ir noriai žiūrėti spektaklį operos teatre.
The advanced Internet era has had some influence on the performance of the opera house, but the opera house can take advantage of this opportunity to study interactive methods and performance forms that adapt to this era and strive to integrate into the new environment. The problem of the research :Theaters try to attract the widest possible audience of people, but not everyone is doing equally well. This is influenced by the way the theater chooses to communicate with the audience and to spread knowledge about itself. The message that attracts an audience is different in each country, so you need to understand what to grab a particular audience. The research questions: • What is art communication? • How Guangzhou grand theatre communicate to auditorium about their artists? • Is Guangzhou grand theatre communication about artists strategy is recognizable? The object questions-The communication of artists of Guangzhou grand theatre’s The aim of the research-To uncover, the Guangzhou grand theatre’s communication of artists. The objectives of the research: • To describe, what is communication strategies. • To find out the communication about artists strategy of Guangzhou grand theatre. • To investigate how communication about artists strategy of Guangzhou grand theatre is seen. The methods of the research:Analysis of scientific and methodological literature, data gathering (questionnaire), data analysis. Opera House. First, it is necessary to examine which performances, which artists and performances are preferred by a stable audience so that they can continue to watch the performances in the theater; second, to find a few spectators who are sexually interested in opera but do not understand the performance. As a result of this popularization, they gradually like to enter the opera house to watch, and eventually collaborate with some professional colleges and universities to develop the hobbies of young people. Artists and performers must study in professional colleges and successfully complete their studies; they must love their undergraduate studies and be willing to devote time and energy to seriously practicing the content of the performance. Only in this way can they bring an audiovisual feast to the audience, immerse the audience and willingly watch the performance at the opera house.