The differences of communication strategies of Italy's theatre La Scala and China's The National Grand Theatre
Zhang, Zhihao |
Kiekvienas teatras suinteresuotas pritraukti kuo daugiau žiūrovų. Teatro tikslas turi būti tapti geriausiu savo mieste, paskui šalyje, o vėliau – kituose žemynuose. Sėkmę išgarsėti lemia komunikacijos strategija. Tyrimo klausimai: −Kaip apibrėžti komunikacijos strategiją? −Kokias komunikacijos strategijas taiko Italijos „La Scala“ teatras ir Kinijos Nacionalinis didysis teatras? −Kokius skirtingos komunikacijos strategijos veiksmus pripažįsta žmonės iš užsienio ir vietos gyventojai? Tyrimo objektas: „La Scala“ ir Kinijos Nacionalinio Didžiojo teatro komunikacijos strategijos skirtumai. Tyrimo tikslas: atskleidžiant skirtumus apibrėžti „La Scala“ ir Kinijos Nacionalinio didžijo teatro komunikacijos strategijas, kurią mato žmonės iš užsienio ir vietos gyventojai. Tyrimo tikslai: −Apibūdinti komunikacijos strategijos apibrėžimą. −Įvardyti skirtumą tarp Kinijos ir Europos teatro komunikacijos strategijų; −Atskleisti geriausiai matomus „La Scala“ ir Nacionalinio didžiojo teatro komunikacijos strategijų veiksmus žmonėms iš užsienio ir vietos gyventojams. Tyrimo metodai: Literatūros apžvalga, kiekybinis anketinis tyrimas, duomenų analizė. Pagrindinės išvados. Tyrimas parodė, kad „La Scala“ komunikacijos strategija vis dar yra gana tradicinė, daugiausia skirta „La Scala“ reklamuoti žmonėms per tradicinę žiniasklaidą. Nacionalinio didžiojo Kinijos teatro komunikacijos strategija daugiausia grindžiama naujomis žiniasklaidos priemonėmis ir skatina pažinti Nacionalinį didįjį teatrą žmonėms įvairiose programose ir svetainėse. Teatro komunikacijos strategija vis dar nesubrendusi. Magistro darbo struktūra: 38 psl., 1 lentelė, 15 paveikslėlių, 1 priedas.
Each theatre is interested in attracting as many audiences as possible. The goal of theatre must be to become first in city, then in the country, and later - on other continents. The success in becoming famous is affected by communication strategy. The research questions: −What is communication strategy? −What communication strategy does La Scala and The National Grand Theatre use? −What points of different communication strategy is recognized to people from aborad and residents? The object of the research: the difference of communication strategy of La Scala and The National Grand Theatre.
The aim of the research: while seeking the differences to uncover the Communication Strategies of La Scala and The National Grand theatre which are seen to people from abroad and residents. The objectives of the research: −To describe the definition of communication strategy. −To name the difference between Chinese and European theatre communication strategies; −To uncover the best seen points of Communication Strategies of La Scala and The National Grand Theatre to people from abroad and residents. The methods of the research: Literature review, quantitate research, data analysis The main conclusions. The research showed that La Scala’s established communication strategy is still relatively traditional, mainly to promote La Scala to people through traditional media. The communication strategy of the National Grand Theater of China is mainly based on new media and promotes the National Grand Theater to people through various APPs and websites. The theater's communication strategy is still immature. The structure of the Master’s Thesis: 38 pages, 1tables, 15 figures and 1appendices.