Įmonės veiklos plėtra, steigiant atstovybę užsienyje
Pirmoje darbo dalyje yra nagrinėjamos įmonės veiklos plėtros užsienio rinkoje esmė, prielaidos ir jos gaunamą naudą, aptariamos įmonės užsienio prekybos sąlygos, motyvai ir veiksniai, skatinantys ir ribojantys įmonių veiklos plėtojimą užsienio rinkose. Antroje dalyje yra pateikiama tyrimui pasirinktų užsienio šalių įmonių veiklos internacionalizacijos ir atstovybių steigimo patirties analizė. Patirties analizė atlikta remiantis Didžiosios Britanijos ir Olandijos įmonių ar atstovybių steigimo dokumentais ir statistiniais duomenimis. Be to, pateikta įmonių veiklos plėtimo į naujas užsienio rinkas priežasčių analizė ir praktinių situacijų empirinio tyrimo metodika bei pateikiami atlikto empirinio tyrimo duomenys ir jų analizės rezultatai. Trečioje dalyje, remiantis atlikto teorinio ir empirinio tyrimo rezultatais, pateikiamos rekomenduojamos įmonės veiklai plėtoti užsienio rinkoje būdai, metodai ir priemonės bei sudarytas įmonės atstovybės užsienio rinkoje steigimo procesas, įgyvendinimo sąlygos ir etapai.
The first part of the work deals with the essence of the company's development in foreign market, assumptions and benefits, the company's foreign trade conditions, motives and factors that promote and restrict the development of the company's activities in foreign markets. The second part provides an analysis of the experience of internationalization of foreign companies selected for research and establishment of representative offices. The analysis of the experience was carried out on the basis of the documents and statistical data of companies and representative offices of Great Britain and the Netherlands. In addition, the analysis of the reasons for the expansion of business activities into new foreign markets and the methodology of empirical research of practical situations are presented, as well as the data of the empirical research carried out and the results of their analysis are presented. In the third part, based on the results of the theoretical and empirical research carried out, the methods, methods and means of developing the recommended activity for the foreign market are presented and the process of establishing the company representation in the foreign market, the conditions and stages of implementation are formed.