Brand developing strategy for a new company (example of "Cosmoway " laboratories ("Green feel"))
Hossain, Muhammad Afzal |
The main goal of this paper is to assist brand building strategy by creating strong brand awareness for "Green feel" cosmetics. This paper has three parts. First part is the analysis about the brand, branding, brand awareness, brand developing and brand strategy. Second part is designed by the methodology of the research, about the company and a brief analysis of the Lithuanian cosmetics and global cosmetics market and the analysis of brand communication tools. In the second part of this paper will demonstrate customer’s survey report and analysis. Third part of this paper will be prepare for problem solving analysis and make a proposal for the "Green feel" for effective brand awareness to build a strong brand.
Pagrindinis šio darbo tikslas - padėti kurti prekės ženklo strategiją, sukuriant stiprią "Green feel" kosmetikos prekės ženklo žinomumą. Šis straipsnis (darbas) susideda is trijų dalių. Pirmoji dalis tai prekės ženklo, prekės ženklo žinomumo ir prekės ženklo vystymosi ir stratėgijos analizė. Antroji dalis yra sukurta pagal tyrimo metodiką, apie įmonę, trumpą Lietuvos kosmetikos ir pasaulinės kosmetikos rinkos analizę bei prekės ženklo komunikacijos priemonių analizę. Antrojoje šio straipsnio dalyje bus parodyta kliento apklausos ataskaita ir analizė. Trečioji šio straipsnio dalis - tai pasirengimas problemų sprendimo analizei ir pasiūlymas kaip veiksmingai susipažinti su prekės ženklu ir sukurti stiprų prekės ženklą "Green feel" įmonėje.