Pardavimų didinimas pasitelkiant inovatyvius sprendimus
Sergaitis, Algimantas Vaidotas |
Sparčiai besivystant šalių ekonomikai, tobulėjant informacinėms technologijoms bei veikiant įvairiems išoriniams veiksniams, išlikti konkurencingais didėjančioje rinkoje yra didelis iššūkis. Įmonėms siekiant išsiskirti iš konkurentų, gerinti savo finansinę padėtį ir didinti pardavimus reikalingi inovatyvūs sprendimai. Magistro baigiamajame darbe „Pardavimų didinimas pasitelkiant inovatyvius sprendimus“ yra sprendžiama problema - kaip taikant inovatyvius sprendimus padidinti pardavimus. Darbo objektas. Pardavimų didinimas inovatyviais sprendimais. Darbo tikslas. Pateikti pagrįstas įžvalgas ir sprendimus, kaip padidinti pardavimus pasitelkiant inovatyvius sprendimus. Tyrimo metodai. Mokslinės literatūros analizė, atlikta pasitelkiant lyginimą ir gretinimą, anketinė apklausa, sprendimų projektavimas. Sprendžiami darbo uždaviniai:
- Išskirti teorinius pardavimų didinimo sprendimus, pasitelkiant inovacijas.
- Praktiniu tyrimu patikrinti išskirtų sprendimų praktinį pritaikomumą;
- Pateikti pagrįstus ir praktiškai įgyvendinamus sprendimus, kaip padidinti pardavimus pasitelkiant inovatyvius sprendimus. Teorinėje darbo dalyje analizuojama mokslinė literatūra, kurioje pateikiamos pardavimų didinimo ir inovacijų sąsajos. Išskiriamos 4 pagrindinės inovacijų rūšis: tai produkto, proceso, marketingo ir organizacinės inovacijos. Analitinėje darbo dalyje pateikiami ir analizuojami anketinės apklausos metodu surinkti duomenys apie prekybos tinklų „Maxima“ ir „Lidl“ taikomus pardavimus skatinančius inovatyvius sprendimus. Šioje darbo dalyje yra išskiriama, jog labiausiai vertinamos prekybos tinklų sritys yra produkcijos kaina, ekologiškumas, apsipirkimo procesas, prekybos tinklų įvaizdis, vykdomos socialinės akcijos. Projektinėje darbo dalyje išskiriamos tobulintinos prekybos tinklų sritys bei joms siūlomi inovatyvūs sprendimai. Produkto inovacijai siūlytinas produkcijos kokybės ir kainos santykio palaikymas. Proceso inovacijai - spartesnis apsipirkimo procesas, internetinio apsipirkimo galimybė, mobiliųjų nuolaidų programėlių techniniai pokyčiai; marketingo srities inovacijai – apžvelgti socialinių tinklų reklamas bei atnaujinti reklaminius stendus.
With the rapid development of countries' economies, the development of information technologies and the influence of various external factors, staying competitive in the growing market is a big challenge. Companies need innovative solutions to stand out from their competitors, improve their financial situation and increase sales. In the master’s thesis „Increasing sales with innovative solutions“, the following research problem is addressed - how to increase sales by applying innovative solutions. Thesis object. Increasing sales with innovative solutions. Objective of the study. Provide insights and solutions for sales increase through innovative solutions. Methods of the study: Analysis of scientific literature, conducted by means of comparison and juxtaposition, questionnaire survey, design of solutions. Work tasks:
- Identify theoretical solutions for increasing sales using innovations.
- Check the practical applicability of the selected solutions through a practical study.
- Provide reasonable and practical solutions to increase sales through innovative solutions. The theoretical part of the work is presented with analysis of scientific literature, which presents the links between sales growth and innovation. Four main types of innovations are distinguished: product, process, marketing, and organizational innovations. The analytical part of the work is presented with the data analysis, collected by the questionnaire survey method about the innovative sales promotion solutions applied by the market chains „Maxima“ and „Lidl“. In this part of the work, it is distinguished that the most valued areas of trade networks are the price of production, environmental friendliness, the shopping process, the image of the market chains, and social actions conducted. The project part of the work identifies the areas of trade networks that need to be improved and offers innovative solutions for them. Product innovation should be supported by the ratio of production quality and price. Suggestions for process innovation are faster shopping process, online shopping option, technical changes in mobile discount apps; suggestions for innovations in the field of marketing – to review social network advertisements and update billboards.