Smulkaus ir vidutinio verslo galimybės bei reikšmė
Arnauskaitė, Kamilė |
Verslas sutinkamas kiekvienoje šalyje, vienose daugiau, kitose mažiau, vienur jis labiau išvystytas, kitur atitinka vos verslui priimtinus pagrindus, tačiau vienu ar kitu atveju jis egzistuoja. Tyrimo problema. Priežastys žmones atitolinančios nuo verslo kūrimo ir kodėl verslas apskritai yra svarbus. Tyrimo objektas. Verslo svarba ir galimybės. Tyrimo tikslas. Atlikti tyrimą skirtą išsiaiškinti žmonių suvokimą apie verslo kūrimą. Tyrimo metodologija. Tiriamojoje darbo dalyje atliekama kiekybinė anketinė apklausa. Duomenys apdorojami naudojantis Excel programa juos susisteminant pagal reikalingas kategorijas. Gauti rezultatai pavaizduojami paveiksluose, pagal gautus duomenis padaromos išvados. Tyrimo rezultatai. Gauti duomenys atskleidžia, kad respondentai suvokia verslo svarbą, tačiau negali kurti verslų dėl asmeninių priežasčių, kurios pas daugumą respondentų sutampa, tai pradinio kapitalo neturėjimas, dideli mokesčiai ir infliacija. Tyrimo išvados. Norint paskatinti žmones kurti verslus, jie turėtų būti apmokomi finansinio raštingumo, būti paaiškinama mokesčių svarba ir supratimas apie infliacijos kaitą.
Business is found in every country, in some countries more, in others less, in some it is more developed, in others it meets the basics acceptable for business, but in one case or another, it exists. Investigation problem. The reasons that keep people away from starting a business and why business is important at all. Research object. Importance and opportunities of business. The aim. Conduct research to find out people's understanding of business creation. Research methodology. In the investigative part of the work, a quantitative questionnaire survey is carried out. The data are processed using the Excel program, organizing them according to the necessary categories. The obtained results are shown in pictures, conclusions are drawn based on the obtained data. Research results. The obtained data reveal that the respondents are aware of the importance of business, but cannot create businesses due to personal reasons, which are the same for most respondents, namely lack of initial capital, high taxes, and inflation. Research findings. To encourage people to create businesses, people should be educated about financial literacy. Also, the importance of taxes and the understanding of the change in inflation should be explained.