Applying the method of Carl Orff in teaching piano to children
Li, Angqian |
Bakalauro darbe pasirinktas etninių elementų taikymas C. Orffo muzikinio ugdymo sistemoje kaip tyrimo turinys, kuriuo siekiama ištirti šios švietimo sistemos pritaikymo galimybes pradinių ir vidurinių mokyklų muzikiniame ugdyme. Tyrimo problema: ar K. Orfo „schulwerk“ metodo taikymas yra įmanomas mokant skambinti fortepijonu? Tyrimo objektas: K. Orfo „schulwerko“ metodo taikymas vaikų fortepijono ugdyme. Tyrimo tikslas: ištirti, ar galima pasiekti gerų rezultatų fortepijono pedagogikoje taikant K. Orfo ugdymo sistemą. Tyrimo uždaviniai:
- Remiantis teorine analize, įrodyti, kad K. Orfo mokymo metodas gali vaidinti reikšmingą vaidmenį mokant vaikus skambinti fortepijonu.
- Ypatingas žaidimų sąsajų ir įvaizdžio formavimo vaidmuo taikant K. Orfo metodą.
- Atskleisti, koks yra pagrindinis K. Orfo mokymo metodo turinys. Tyrimo metodai: išanalizuoti darbo tematiką atitinkančius mokslinius šaltinius ir atlikti empirinį tyrimą fortepijono pamokoje. Išvados:
- Literatūros analizė parodė, kad K. Orfo muzikinio ugdymo sistema gali būti taikoma, nuolat tobulinant ir kuriant efektyvius mokymo metodus fortepijono pedagogikoje.
- Kiekvieno muzikinio žaidimo dizainas aiškiai apibrėžia, kaip pasiekti muzikinį tikslą ir efektą.
- Metodą galima pertvarkyti ir reformuoti mokant K. Orfo, nuolat tobulinant ir kuriant efektyvius mokymo metodus klasėje.
The research focus of this paper in on the ethnic elements in C. Orff music education system and aims to explore the possibility of applying this educational system in the music education of primary and secondary schools. The problem of the research: is the Orff “schulwerk” method feasible in piano teaching? The object of the research: application of the Orff “schulwerk” method in children's piano education. The aim of the research: to explore whether good results can be achieved applying the system of Orff education in children's piano education. The objectives of research:
- On the basis of theoretical analysis, to prove that the Orff’s teaching method can play a significant role in children's piano teaching;
- To identify a special role of game links and image formation while applying the Orff’s teaching method.
- To explain what is the main content of Orff's teaching method and Orff's teaching method. Research methods: analysis of relevant scientific literature sources that focus on research problem; empiric research in a lesson. Interview with a teacher who used Orff's teaching method in piano lessons. Conclusions
- The analysis of literature showed that the Orff’s system of music education can be applied constantly improving and developing efficient teaching methods in piano teaching.
- The design of each musical game clearly determines how to achieve the musical goal and effect.
- The method can be transformed and reformed in the teaching of Orff, constantly developing and creating effective teaching methods in the classroom.