Įvaizdinės fotografijos reikšmė komunikuojant lietuvos programinės įrangos startuolių produktus socialinėse medijose
Stankevičiūtė, Austėja |
Lietuvos kasdienybę supa naujai išsivystę bei augantys programinės įrangos startuoliai. Tai verslo arkliukai, kurie atneša šaliai ir visuomenei ne tik ekonominę naudą, bet ir aibę verčių kurios yra suteikiamos naujiems ir būsimiems vartotojams. Kad klientai būtų sužavėti, juos nuolatos reikia lepinti naujienomis, pasiūlymais, o svarbiausia – pateikti produktus vizualiai patraukliai, kad klientai juos įsimintų ir trokštų jų vėliau. Įvaizdinėse fotografijose atsispindi įmonės pagrindinės bazinės spalvos, gaminami produktai, personalo veikla bei atmosfera. Šiose fotografijose gali būti pavaizduoti ir gyvūnai, ir įmonės personalas. Įvaizdinė fotografija pasižymi tuo, jog ji dažniausiai yra aptinkama socialinėse medijose. Tai yra tokios fotografijos, kurios padeda Lietuvos programinės įrangos startuoliams artimiau komunikuoti su klientais socialinėse medijose. Taigi, šio darbo tikslas yra išsiaiškinti kokia yra įvaizdinės fotografijos reikšmė ir svarba socialinių medijų komunikacijoje pristatant produktus rinkai. Darbą sudaro 4 dalys, kurios susideda iš: mokslinės literatūros ir šaltinių analizės, programinės įrangos startuolių analizės, atvejų tyrimo bei pateikiamų išvadų ir rekomendacijų. Analizuojant mokslinę literatūrą ir šaltinius išsiaiškinta, kad programinės įrangos startuoliai yra auganti karta, kuri sėkmingai prisitaiko prie visuomenės bei pildo jos poreikius ir norus. Startuoliai vartotojus laiko svarbia įmonės dalimi, kuri plečiasi vis sparčiau. Įvaizdinė fotografija užima aukštą poziciją socialinių medijų komunikacijos spektre. Ji suteikia galimybę programinės įrangos startuoliams pristatyti save kūrybiškiau, įdomiau ir unikaliau. Aibę galimybių komunikuoti socialinėse medijose programinės įrangos startuoliams labiausiai padeda įvaizdinių fotografijų turinys, nes jis tampa turtingu produktų pristatymų elementu, startuolio kolektyvo stiprumu ir lojalumą išlaikančiu naratyvu. Atliktas tyrimas bei interviu užklausos leido pagrįsti, jog įvaizdinės fotografijos poveikis yra stiprus programinės įrangos startuolių gretose. Galimybė iškomunikuoti save kūrybiškai, pristatyti produktus kitokiu principu pasitelkiant vizualais, leidžia startuoliams įgyti pasitikėjimo, naudos, teigiamo įvertinimo iš visuomenės. Deramas pateikimas savęs socialinėse medijose įtakoja esamus vartotojus išlikti lojaliais, o būsimus – sudominti. Atlikto tyrimo rezultatai patvirtino moksliniuose šaltiniuose pateiktus punktus, jog įvaizdinės fotografijos svarba bėgant laikui tampa vis stipresne. Gauti atsakymai iš tyrimo respondentų praplėtė akiratį apie įvaizdinės fotografijos naudojimą ir jos svorį komunikuojant programinės įrangos startuolių produktus socialinėse medijose. Respondentai pateikė faktus, kokią poziciją įvaizdinė fotografija užima jų įmonės gretose pristatant savo gaminius. Apibendrinus, galima teigti, jog įvaizdinė fotografija tapusi stipriu komunikacijos ir vizualų elementu, šiais laikais yra vertinama savo suteikiama galia socialinėse medijose. Ji tarytum tapo viena iš pažangos kelių, lydinčių link sėkmės ir pripažinimo. Taip pat kuriant inovatyvius produktus, programinės įrangos startuoliai vertina ne tik savo gamybos proceso rezultatus, bet ir vartotojų grįžtamąjį ryšį ir nuomonę, kuri vėliau įtakoja startuolį tobulėti toliau bei tenkinti kliento poreikius. Šiais laikais visuomenė ieško būdų sprendinių paįvairinimui savo gyvenime kitomis spalvomis, tad Lietuvos programinės įrangos startuoliai gali pasiūlyti produktus taip, kad klientai liktų patenkinti ir mylimi. Įvaizdinė fotografija vienareikšmiškai neša startuoliams naudą, pritraukia naujų klientų, užtikrina lojalius klientus nauju turiniu, išryškina unikalumą bei padeda pačiai įmonei turėti į ką atsiremti.
Lithuania‘s everyday life is surrounded by newly developed and growing Software Startups. These business horses bring not only economic benefits to the country and society, but also a set of values that are given to new and future consumers. In order to impress customers, they need to be constantly pampered with news, offers and, most importantly, to present products in a visually appealing way so that customers can remember them and crave them later. Editorial photography is the visual that help Lithuanian Software Startups to communicate more closely with customers on social media. Thus, the aim of this work is to find out the significance and importance of editorial photography in social media communication when introducing products to the market. The work consists 4 parts, which consist of: analysis of scientific literature and sources, analysis of Software Startups, case studies, conclusions and recommendations. An analysis of the scientific literature and sources has shown that Software Startups are a growing generation that successfully adapts to society and fulfills its needs and wants. Startups see consumers as an important part of a company that is expanding faster and faster. Editorial photography occupies a high position in the spectrum of social media communication. It gives Software Startups the opportunity to present themselves in a more creative, exciting, and unique way. With a variety of opportunities to communicate on social media, Software Startups are mostly helped by the content of the imagery, as it becomes a rich element of product presentations, the strength of the Startup team, and a loyalty-retaining narrative. Research and interview inquiries have shown that the impact of editorial photography is strong among Software Startups. The opportunity to communicate oneself creatively, to present products in a different way using visuals, allows Startups to gain trust, benefit, and positive evaluation from society. Proper presentation of oneself on social media influences existing users to remain loyal and future ones to be interested. The results of the study confirmed the points made in scientific sources that the importance of editorial photography is becoming stronger over time. The responses received from the survey respondents broadened their horizons about the use of editorial photography and its weight in communicating Software Startup products on social media. Respondents provided facts about the position that editorial photography occupies in the ranks of their company in presenting their products. In summary, it can be said that editorial photography has become a strong element of communication and visuals, and nowadays its power in social media is valued. It seems to have become one of the paths to progress that leads to success and recognition. Also, when developing innovative products, Software Startups value not only the results of their production process, but also the feedback and opinion of users, which later influences the Startups to further develop and meet customer needs. Nowadays, the society is looking for ways to diversify solutions in their lives in other colors, so Lithuanian Software Startups can offer products so that customers remain satisfied and loved. Editorial photography unambiguously benefits Startups, attracts new customers, provides loyal customers with new content, highlights uniqueness and helps the company to have something to rely on.