Verslo procesų valdymo analizė didmeninės prekybos įmonėje
Balčiukynaitė, Ineta |
Moksliniuose šaltiniuose ir atliktuose tyrimuose galima pastebėti, jog yra skiriamas didelis dėmesys verslo procesams ir jų turiniui. Tai yra aktualu ir didmeninės prekybos įmonėms. Siekiant išspręsti didmeninės prekybos įmonės procesų valdymo problemas yra iškeliama tiriamojo darbo mokslinė problema – kaip verslo procesai turi būti valdomi didmeninės prekybos įmonėje? Tad tyrimo objektas yra konkrečios didmeninės prekybos įmonės produktų valdymo skyriaus verslo procesų valdymas. Magistro baigiamojo darbo tikslas – pateikti pasiūlymus kaip valdyti didmeninės prekybos įmonės produktų valdymo skyriaus verslo procesus. Tikslui pasiekti pasitelkiama teorinė mokslinių šaltinių analizė ir empirinis tyrimas, kurį sudaro pusiau struktūrizuotas darbuotojų interviu, aprašytų procesų dokumentų analizė, struktūruotas darbuotojų interviu. Remiantis tyrimo rezultatais išskiriamos probleminės produktų valdymo skyriaus procesų valdymo sritys, identifikuotos probleminės vietos ir pateikiami pasiūlymai jų tobulinimui ir sprendimui.
In scientific sources and conducted research, there is a noticeable focus on business processes and their content. This is relevant for wholesale companies. In order to solve the process management problems of wholesale companies, the scientific problem of the research is raised - how should business processes be managed in a wholesale company? Therefore, the research object is the management of specific business processes in the product management department of a wholesale company. The aim of the Master's thesis is to provide proposals on how to manage the business processes of the product management department of a wholesale company. The research utilizes theoretical analysis of scientific sources and empirical research, which includes semi-structured employee interviews, analysis of documented processes, and structured employee interviews. Based on the research results, problematic areas of product management department's process management are identified, problematic spots are identified, and proposals are presented for their improvement and resolution.