Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/146134
TPR (total physical response) metodo taikymas, mokant 1 klasės mokinius anglų kalbos, skatinant žodyno plėtrą
Type of publication (PDB)
Magistro darbas / Master Thesis
Field of Science
Edukologija / Education (S007)
Degree Discipline
Pedagogika / Pedagogy (M)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
TPR (total physical response) metodo taikymas, mokant 1 klasės mokinius anglų kalbos, skatinant žodyno plėtrą
Other Title
Application of TPR (total physical response) method in teaching 1st grade students English, promoting vocabulary development
Author
Smoljaninova, Milena |
Extent
31 p.
Thesis Defence Date
2021-12-11
Abstract (lt)
Tyrimo problema – Pirmos klasės mokiniai anglų kalbos pamokoje labai prastai įsisaviną naują leksiką. Tyrimo tikslas – atsakyti į klausimą: ar TPR (liet. reagavimo visu kūnu) metodo taikymas anglų kalbos pamokose gali padėti mokiniams praplėsti žodyną. Tyrimo išvados:
- TPR metodas yra visiškai susietas su vizualizacija, kuri leidžia visiems mokiniams suprasti ir įsisavinti medžiagą. Dėl šios specifikos metodas yra pramoginis ir apima energingą veiklą pamokų metu, kuri ne tik padeda išlaikyti motyvaciją, bet ir atsižvelgia į jaunesnių mokinių mokymo ypatumus. Be to, šis metodas neįtraukia vertimo ir neleidžia pasikliauti gimtąja kalba, kuri yra pagrindinė sąvoka. Manoma, kad toks požiūris yra veiksmingas, nes mokiniams suteikiama galimybė pajusti užsienio kalbą ir geriau suprasti jos struktūrą bei logiką, o ne vesti paralelę su gimtąja kalba.
- Tyrimu nustatyta, kad reagavimo visu kūno metodas paįvairina mokomosios medžiagos pateikimo būdus, pažadina mokinių susidomėjimą, greičiau įtraukia į mokymosi veiklą, sukuria teigiamą atmosferą klasėje, pakelia nuotaiką mokiniams. Tyrimas parodė, kad TPR metodas padeda mokiniams praplėsti savo žodyną naujais žodžiais be papildomų pastangų, smagiai leidžiant laiką. Taip pat svarbu pabrėžti, kad reagavimo visu kūnu metodas negali būti naudojamas, kaip savarankiška priemonė, bet tik kaip papildoma veikla.
Abstract (en)
The problem of the research: the 1st grade students have a very poor command of new vocabulary in English. The aim of the research is to answer the question: can the application of the TPR (Total Physical Response) method in English lessons help students to expand their vocabulary. The conclusion of the research:
- The TPR method is fully linked to visualization, which allows all students to understand and assimilate the material. Because of this factor, the method is entertaining and involves physical activities during the lesson that not only help to maintain the motivation, but also take into account the specifics of teaching younger students. In addition, this method does not involve translation to the mother tongue. Such an approach is considered to be effective in enabling students to experience a foreign language and better understand its structure and logic, rather than drawing a parallel with their mother tongue.
- The research revealed that the Total Physical Response method diversifies the ways of presenting the teaching material, arouses students' interest, involves them more quickly in learning activities, creates a positive atmosphere in the classroom, and raises the mood of students. Research has shown that the TPR method helps students expand their vocabulary with new words without additional effort. It is also important to emphasize that the Total Physical Response method cannot be used as an independent method, but only as an additional classroom activity.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access