The effectiveness of influencer marketing to customer engagement, the case of Shipzee
Shpak, Oleksandra |
Tobulėjant internetui ir socialiniams tinklams, gerokai padaugėjo galimų prekių ženklų, prekių ar paslaugų reklamos būdų. Kiekvienas gali pasirinkti sau tinkamą variantą priklausomai nuo tikslų, strategijos, biudžeto. Tyrimas reprezentuoja naują reklamos sklaidos kryptį – influencerių rinkodarą. Ši reklamos kryptis pasižymi efektyvumu, kuris gali būti naudojamas bet kurioje verslo srityje, turi daugybę praktinio pritaikymo galimybių. Tyrime analizuojama, kaip nuomonės formuotojų rinkodara daro įtaką vartotojų įsitraukimui Instagram, YouTube ir TikTok. Tyrimo objektas – nuomonės formuotojų rinkodara. Tikslas – išanalizuoti vartotojų įsitraukimo ir nuomonės formuotojų rinkodaros fenomeną. Tyrimo uždaviniai. Atskleisti, kaip nuomonės formuotojų rinkod ara veikia vartotojų įsitraukimą įvairiuose socialinės žiniasklaidos kanaluose. Tikslas pasiekiamas atskleidžiant vartotojų įsitraukimo socialinėje medijoje fenomeną, nušviečiant teorinę nuomonės formuotojų rinkodaros analizę, išanalizavus esamų klientų įtraukimo efektyvumo atvejus, sukuriant metodiką ir atliekant tyrimą, kaip nuomonės formuotojų rinkodara veikia vartotojų įsitraukimą. Tyrimo pabaigoje pateiktos rekomendacijos, kaip išsirinkti tinkamą nuomonės formuotoją socialinėje žiniasklaidoje, kad būtų pasiektas influencerių rinkodaros efektyvumas. Nuomonės formuotojų rinkodara tapo svarbia įmonių strategija. „Instagram“, „YouTube“ ir „TikTok“ ėmėsi lyderiaujančių tinklaraštininkų, kitaip dar vadinamų influencerių pritraukimo. Socialinės žiniasklaidos vartotojai labiau pasitiki influenceriais nei tradicine reklama. Dėl glaudaus ryšio ir lojalumo su sekėjais influenceriai gali padidinti prekės ženklo pardavimą socialinių tinklų platformose, todėl nuomonės formuotojų rinkodara yra viena pagrindinių rinkodaros strategijų specialistams. Šis mokslinis darbas yra į mokslinius tyrimus orientuotas magistro baigiamasis projektas.
With the development of the Internet and social networks, the number of available ways to advertise brands, goods, or services has increased significantly. Everyone will be able to choose an option depending on the goals, strategy, and budget. The study represents a new direction for promotion - influencer marketing. It shows high efficiency, can be used for any field of business and has many options for practical application. The research analyses how influencer marketing affects consumer engagement on Instagram, YouTube, and TikTok. The object of the research is influencer marketing. The aim is to analyze the phenomenon of consumer engagement and influencer marketing, to make research revealing how influencer marketing impacts consumer engagement in different social media channels in the case of Shipzee. The tasks of the research. To reveal how influencer marketing impacts consumer engagement in different social media channels. The aim is reached by revealing the phenomenon of consumer engagement in social media, enlightening the theoretical analysis of influencer marketing, analyzing the existing study on the effectiveness of customer engagement, creating a methodology, and performing research on how influencer marketing impacts consumer engagement. As a result, we created recommendations on how to choose the right influencer on social media to reach the effectiveness of influencer marketing. Influencer marketing has become an important strategy for companies. Instagram, YouTube, and TikTok have taken the lead in attracting bloggers, and so-called influencers, The users of social media trust influencers more than traditional advertising. Influencer marketing affects consumer engagement. Through tight connections and loyalty with followers, influencers can increase sales of the brand on social media platforms, that’s why influencer marketing is a leading marketing strategy for marketers. The paper is a research-oriented master thesis.