,,X” įmonės pardavimų skatinimo priemonių taikymas ir jų tobulinimas
Gavelytė, Gabija |
,,X” įmonės pardavimų skatinimo priemonių taikymas ir jų tobulinimas. Bakalauro baigiamasis darbas, 67 puslapiai, 2 paveikslai, 18 lentelių, 20 literatūros šaltinių, 2 priedai, lietuvių kalba. Prasminiai žodžiai: pardavimai, skatinimas. Tyrimo objektas: ,,X“ įmonės naudojamos pardavimų skatinimo priemonės. Tyrimo tikslas: Išanalizuoti ,,X“ įmonėje naudojamas pardavimų skatinimo priemones ir nustatyti su kokiomis problemomis susiduria įmonė. Tyrimo uždaviniai:
- Atlikti ,,X“ įmonės pardavimų skatinimo priemonių, naudotų socialiniame tinkle ,,Facebook“ analizę pasitelkiant lyginamosios analizės tyrimą.
- Išanalizuoti ,,X“ įmonės veikloje naudojamas pardavimų skatinimo priemones, jų svarbą ir tikslą iš įmonės atstovų perspektyvos, pusiau strūkturizuoto interviu pagalba. Tyrimo metodai: Tyrimui atlikti yra naudojami du tyrimo metodai: lyginamoji analizė ir pusiau struktūrizuotas interviu. Lyginamosios analizės pagalba yra nustatomos ,,X“ įmonės naudojamos pardavimų skatinimo priemonės įmonės ,,Facebook“ paskyroje. Siekiant išanalizuoti įmonės naudojamų pardavimų skatinimo priemonių veiksmingumą pasirinkta atlikti pusiau struktūrizuotą interviu. Tyrimo rezultatai: Pirmoje darbo dalyje išanalizuota pardavimų skatinimo sąvoka, nustatyti pardavimų skatinimo tikslai ir svarba, išnagrinėti jų veiksmai ir priemonės. Antroje darbo dalyje yra aprašyta įmonė “X,, , pateiktas atlikto kokybinio tyrimo aprašymas ir jo rezultatai, nustatytos problemos taikant pardavimų skatinimo priemones įmonėje “X,,. Trečioje darbo dalyje yra pateikti “X,, įmonėje taikomų pardavimų skatinimo priemonių tobulinimo pasiūlymai ir galimybės. Išvados: Pardavimų skatinimas yra neatsiejama kiekvienos organizacijos rinkodaros dalis, o kruopščiai planuodamos ir vykdydamos pardavimų skatinimą, organizacijos gali greitai ir užtikrintai pasiekti savo rinkodaros tikslus ir didinti verslo augimą. Atlikus kokybinį tyrimą buvo nustatytos pagrindinės problemos, su kuriomis susiduria įmonė ,,X” taikydama pardavimų skatinimo priemones. Siekiant nustatyti pardavimų skatinimo priemonių tobulinimo galimybes buvo pasiūlytos tobulinimo kryptys ir tobulintinos priemonės. Numatyti veiksmai reikalaus atitinkamų “X,, įmonės laiko ir išlaidų resursų, tačiau tinkamai patobulintos priemonės gali įmonei atnešti didelę investicinę grąžą.
Application and improvement of sales promotion measures of company ,,X”. Final work of bachelor studies, 67 pages, 2 figures, 18 tables, 20 references, 2 appendixes, lithuanian language. Key words: sales, promotion. Research object: sales promotion used in company ,,X”. Research aim: To analyze the sales promotion tools used in company,,X” and to identify what problems the company is facing. Objectives:
- To do an analysis of the sales promotion tools of company ,,X” used on the social media platform ,,Facebook” using comparative analysis.
- To analyze the sales promotion tools used in the activity of company ,,X”, their importance and purpose from the perspective of company representatives, with the help of a semi-structured interview. Research methods: Two research methods are used to do the research: comparative analysis and semi-structured interview. With the help of comparative analysis, the sales promotion tools used by company ,,X” are identified on the company's ,,Facebook” account. In order to analyze the effectiveness of the sales promotion tools used by the company, a semi-structured interview was chosen. Research results: In the first part of the work, the concept of sales promotion is analyzed, the goals and importance of sales promotion are identified, and their actions and measures are examined. In the second part of the work, the company “X,, is described, the description of the conducted qualitative research and its results are presented, the problems in the application of sales promotion measures in the company “X,, are identified. In the third part of the work, suggestions and opportunities for improving sales promotion measures applied in "X" company are presented. Conclusions: Sales promotion is an important part of every organization's marketing and by carefully planning and executing sales promotion, organizations can quickly and reliably achieve their marketing goals and increase business growth. After conducting a qualitative research, the main problems faced by company ,,X” when applying sales promotion measures were identified. In order to identify the possibilities of improvement of sales promotion measures, directions for improvement and measures to be improved were proposed. The planned actions will require the corresponding company's ,,X” time and cost resources, but properly improved measures can bring the company a high return on investment