The creativity aspects in learning to sing: the usage of innovative methods
Li, Shuo |
Tyrimo problema. Kai kurios kolegijos ir universitetai, veikiami tradicinio ugdymo idėjų, turi tam tikrų trūkumų vokaliniame ugdyme, o tai daugiausia rodo, kad vokalinio ugdymo būdai nėra pakankamai nauji ir yra atsiskyrę nuo šiuolaikinės realybės. Turėtų būti rasti teisingi inovatyvūs metodai, kurie padėtų efektyviam vokaliniam ugdymui. Taip pat šie metodai turėtų būti priimtini studentams, nes tik tada jie įgis daugiau vokalinių įgūdžių. Tyrimo klausimai: Kaip pakeisti klasikines mokymo idėjas ir integruoti novatoriškus metodus kaip kūrybiško vokalinio ugdymo įrankius? Kaip pagerinti muzikos mokytojų kompetencijas,siekiant efektyvesnio vokalo ugdymo? Kaip motyvuoti studentus priimti naujoviškus mokytojų mokymo metodus, kad jie įgytų kūrybiškumo vokalinių gebėjimų srityje? Tyrimo objektas–kūrybiškumas dainavime ir vokalo ugdyme.Tyrimo tikslas–išsiaiškinti inovatyvių ugdymo metodų integracijos galimybes dainavime ir vokaliniame ugdyme. Tyrimo uždaviniai:1. Išanalizuoti tradicines vokalinės muzikos mokymo koncepcijas. 2. Atskleisti inovatyvius ugdymo metodus vokalinio ugdymo procese, siekiant efektyvesnio ir kokybiškesnio ugdymo. 3. Atskleisti kūrybiškumo svarbą dainavime ir šiuolaikiniame vokaliniame ugdyme. Tyrimo metodai: mokslinės, metodinės literatūros ir naujausių dokumentų analizė, anketinė apklausa, kiekybinė duomenų analizė.Pagrindinės išvados. Inovatyvaus ugdymo įgyvendinimas šiandieniniame vokaliniame ugdyme ir mokyme apima daugelį aspektų, pavyzdžiui, mokytojus, studentus ir mokymosi aplinką, o tai yra pagrindinis švietimo iššūkis, su kuriuo susiduria dabartinis vokalinis ugdymas. Novatoriškos vokalinio ugdymo koncepcijos, šiuolaikinių vokalinės muzikos kūrinių naudojimas, siekiant užtikrinti, kad vokalinės muzikos mokymas galėtų geriau prisitaikyti prie šių laikų ugdymo ypatybių, užtikrina, kad vokalinis ugdymas atitiktų muzikinio ugdymo raidos dėsnius, ugdytų šiuolaikinės muzikos talentus.
The problem of the research. Under the influence of traditional education thoughts, some colleges and universities have some disadvantages in vocal music education, which mainly shows that the teaching mode of vocal education is not novel enough hand divorced from modern reality.There should be found the correct in novative methods to make teaching more efficient in vocal education. Also, these methods should be accepted by the students, because only then they will obtain more vocal skills. There search questions: How to change classical teaching ideas and integrate innovative methods a s a tool for creative vocal performances? How to improve music teachers’ competences for more efficient vocal education? How to motivate students for the accepting teachers‘ innovative teaching methods to obtain creativity in vocal skills? The object of the research–creativity in singing and vocal education. The aim of there search–to find out the possibilities of integration of innovative educational methods in singing and vocal education. The objectives of the research: 1. To analyze the traditional vocal music teaching concepts. 2. To disclose the innovative education methods in the vocal education process for more efficient and high-quality education. 3. To uncover the importance of creativity in singing and modern vocal education. The method soft here search: analysis of scientific, methodological literature and the newest document, questionnaires, quantitative analysis of the data. The main findings. The implementation of innovative education in today's vocal music education and teaching involves many aspects such as teachers, students and teaching environment, which is a major educational challenge facing the current vocal education. The usage of innovative vocal education concepts, modern vocal music compositions, one sure that vocal music teaching can better adapt to the educational characteristic soft he times, ensure that vocal music teaching can meet the laws of development of music education, cultivate contemporary music talents.