Transporto paslaugų kokybės gerinimo sprendimai UAB „Ramrenta“ pavyzdžiu
Bikelytė, Indrė |
Tyrimo objektas – transporto paslaugų kokybės gerinimas. Tyrimo tikslas – parengti transporto paslaugų kokybės gerinimo sprendimų rekomendacijas UAB „Ramrenta“ pavyzdžiu. Uždaviniai: 1. Atlikti transporto sektoriaus paslaugų kokybės gerinimo sprendimų analizę ir nustatyti pagrindines problemas; 2. Išanalizuoti transporto paslaugų kokybės gerinimo sprendimus teoriniu aspektu; 3. Atlikti UAB „Ramrenta“ transporto paslaugų kokybės gerinimo sprendimų vertinimą. 4. Pagrįsti UAB „Ramrenta“ transporto paslaugų kokybės gerinimo sprendimus. Tyrimo metodai: teorinėje dalyje naudojami mokslinės literatūros analizės ir antrinių duomenų analizės metodai. Tyrimo dalyje naudojami kokybiniai metodai – dokumentų analizė, pusiau struktūruotas interviu ir kiekybinis metodas – anketinė apklausa. Tyrimo rezultatai: Pirmojoje darbo dalyje atlikta transporto paslaugų kokybės gerinimo analizė ir nustatyta problematika. Antrojoje darbo dalyje išnagrinėtas transporto paslaugų kokybės gerinimo sprendimų teorinis aspektas. Trečiojoje darbo dalyje atliktas UAB „Ramrenta“ transporto paslaugų kokybės vertinimas ir pasiūlyti gerinimo sprendimai. Siekiant pagerinti transporto paslaugų kokybę, rekomenduojama priimti sprendimus, susijusius su maršrutų optimizavimu, darbuotojų kompetencijos ugdymu, procesų standartizacija, sistemų automatizacija.
Research object – improving the quality of transport services. Research aim – to prepare recommendations for transport service quality improvement solutions on the example of UAB Ramrenta. Objectives: 1. To analyse the solutions for improving the quality of services in the transport sector and to identify the main problems; 2. To analyse the quality improvement solutions of transport services from the theoretical aspect; 3. To evaluate the quality improvement solutions of UAB Ramrenta transport services. 4. To justify the solutions for improving the quality of transport services of UAB Ramrenta. Research methods - the theoretical part uses methods of analysis of scientific literature and analysis of secondary data. The qualitative methods used in the research - document analysis, semi -structured interview and quantitative method - questionnaire survey. Research results: In the first part of the work, the analysis of transport service quality improvement solutions is performed and the problems are identified. The second part of the work examines the theoretical aspect of transport service quality improvement solutions. In the third part of the work, the evaluation of the quality of transport services of UAB Ramrenta was performed and improvement solutions were proposed. To improve the quality of transport services, it is recommended to make decisions related to route optimization, staff competence development, process standardization, system automation.