Digital marketing strategies and tools used in art organizations: in case of USA market
Puzakova, Nadiia |
Šiame tyrime nagrinėjamos meno institucijų naudojamos skaitmeninės rinkodaros strategijos ir įrankiai. Visų pirma, pavyzdžiais buvo pasirinktos trys svarbios JAV veikiančios meno institucijos – „Americans for the Arts“, „South Arts“ ir „Creative Capital“, ir analizuojama, kaip šios institucijos valdo savo matomumą skaitmeninėje aplinkoje ir kaip užmezga ryšius su tiksline auditorija per socialinę žiniasklaidą. Tyrimo objektas: meno institucijų skaitmeninės rinkodaros strategijos. Šio darbo tikslas – įvertinti meno institucijų skaitmeninės rinkodaros praktikos efektyvumą ir ištirti šių strategijų poveikį auditorijos sąveikai. Tikslas: išanalizuoti pasirinktų meno institucijų socialinės žiniasklaidos turinio strategijų, įgyvendinamų per ją, indėlį į ryšį su auditorija, institucijos tapatybę ir matomumą; nustatyti iškilusius sunkumus ir parengti pasiūlymus. Tyrimo metu buvo atlikti atvejų tyrimai, naudojant kokybinius metodus, ir analizuoti institucijų įrašai „Facebook“ ir „Instagram“. Atidžiai įvertinta įrašų kalba, vizualinė struktūra, žinutės nuoseklumas ir sąveikos lygis. Rezultatai parodė, kad emocinė raiška, vizualinis nuoseklumas ir žinutės, kuriose yra kreipimųsi, stiprina ryšį su auditorija. Tuo pačiu metu buvo suprasta, kad meno institucijos, turinčios ribotus išteklius, gali pasiekti platesnę auditoriją, efektyviai ir kūrybiškai naudodamos skaitmeninius įrankius. Atsižvelgiant į šiuos rezultatus, padaryta išvada, kad skaitmeninė rinkodara yra ne tik reklamos metodas; tai taip pat strateginė komunikacijos forma, didinanti kultūrinį dalyvavimą, kurianti bendruomenę ir puoselėjanti įmonės identitetą.
This study examines the strategies and tools used by art institutions in the field of digital marketing. In particular, three important art institutions operating in the USA, Americans for the Arts, South Arts and Creative Capital, were taken as examples and how these institutions manage their visibility in the digital environment and how they establish relationships with their target audiences through social media were analyzed. Research object: Digital marketing strategies of art institutions. The Purpose of this paper is to evaluate the effectiveness of digital marketing practices of art institutions and to examine the impact of these strategies on audience interaction. Aim: To analyze the contribution of strategies implemented through social media content of selected art institutions to the bond established with the audience, institutional identity and visibility; to identify the difficulties encountered and to develop suggestions. Within the scope of the research, case studies were conducted using qualitative methods and the Facebook and Instagram posts of the institutions were analyzed. The language, visual structure, message consistency and interaction levels of the posts were carefully evaluated. The results revealed that emotional expression, visual consistency and messages containing appeals strengthen the bond established with the audience. It was also understood that even if art institutions can have limited resources. They still can reach a lot of audience using digital tools effectively. According to the findings digital marketing is not just a promotional method, but it's also a kind of strategic form which allows to fast and better communication and those increases cultural participation.