The impact of social media advertising channles and types on sales of beauty products
Yovenko, Kyrylo |
Tyrimuose analizuojama, kaip socialinės žiniasklaidos reklamos kanalai ir tipai veikia pardavimus. Tyrimo tikslas - atskeisti socialinės žiniasklaidos reklamos kanalų ir tipų poveikį grožio produktų pardavimų rezultatams. Tyrime analizuojama teorija, susijusi su reklama, socialinėmis medijomis ir socialine reklama, taip pat atliekamas tyrimas remiantis metodika ir bandoma įvertinti socialinės žiniasklaidos reklamos poveikį pardavimams. Darbą sudaro teorinė dalis, metodologija ir tyrimo rezultatų analizė. Metodologinėje dalyje siekiama įvertinti socialinės žiniasklaidos reklamos poveikį grožio produktų pardavimams ir rasti būdus, kaip optimizuoti ir padidinti socialinės žiniasklaidos reklamos efektyvumą. Tyrimo metu atliekama antrinių duomenų apklausa ir analizė, kurios tikslas - nustatyti ir išanalizuoti socialinės žiniasklaidos reklamos rūšis ir kanalus bei ju įtaką pardavimams.
Research analyses how social media advertising channels and types impact sales. The goal of the research is to reveal impact of social media advertising channels and types on sales performance of beauty products. Research analyses theory regarding advertising, social media and social media advertising as well as conduct research based on methodology and make attempt to evaluate the impact of social media advertising on sales. Paper consists of theoretical part, methodology and analysis of result of the research. Methodologic part aims to evaluate impact of social media advertising on sales of beauty products and find ways for optimization and increasing effectiveness of social media advertising. Research conduct survey and analysis of the secondary data with aim to identify and analyze social media advertising types and channels and their influence on sales.