UAB „Domus Lumina“ pardavimų plėtros užsienio rinkoje vertinimas
Leimonas, Martynas |
Kiekvienai įmonei svarstant apie pardavimų plėtrą dažnai kyla įvairių klausimų, nuo ko pradėti ir kaip tai sėkmingai atlikti. Įmonei yra labai svarbu išanalizuoti jos esamą situaciją rinkoje, taip pat rinką, kurioje planuojama plėtra. Visi šie žingsniai prisideda prie sėkmingo pardavimų plėtros įgyvendinimo. Šio bakalauro baigiamojo darbo objektas - įmonės pardavimų plėtra užsienio rinkoje. Darbo tikslas - įvertinti įmonės UAB „Domus Lumina“ plėtros galimybes užsienio rinkoje. Tam, kad tikslas būtų pasiektas buvo iškelti šie uždaviniai:
- Išanalizuoti įmonės prekybinės veiklos teorinius aspektus.
- Pristatyti įmonės UAB „Domus Lumina” vykdomą veiklą ir rezultatus.
- Parengti įmonės UAB „Domus Lumina” pardavimų plėtros užsienio rinkoje tyrimo metodiką ir išanalizuoti tyrimo rezultatus.
- Pristatyti įmonės UAB „Domus Lumina“ pardavimų plėtros užsienio rinkoje galimybių vertinimą.
Pardavimų plėtros užsienio rinkoje tyrimui atlikti buvo naudojami įvairūs metodai: mokslinės literatūros analizė ir sintezė, įmonės dokumentų ir statistinė analizė, PEST analizė, 4P metodas, anketinė apklausa ir interviu, kurie prisidėjo prie sėkmingo darbo tikslo įgyvendinimo.
Atlikto tyrimo rezultatai parodė, kad UAB „Domus Lumina“ turėtų rinktis Belgijos rinką. Taip pat, siekiant sumažinti riziką naujo pardavimų salono atidarymui, rekomenduojama rinktis jau esamus partnerius šioje šalyje ir bendradarbiaujant pradėti populiarinti įmonės siūlomus produktus, pritraukti naujus klientus, uždirbti didesnį pelną.
Every company that considers business development often faces such questions as where to start and how to reach success. For the company, it is especially important to analyze its current position in the market as well as the market the company is aiming to. These steps contribute to successful sales development.
The object of the final thesis is the company JSC “Domus Lumina” sales development in foreign markets.
The aim of the paper – to evaluate the possibilities of JSC “Domus Lumina” development in foreign markets.
In order to achieve the aim, the following objectives were set:
- To analyze the theoretical aspects of the company‘s trading activity.
- To present the company JSC “Domus Lumina” current activity and results.
- To prepare the research methodology of the sales development of the company JSC “Domus Lumina” in the foreign market and to analyze the results.
- To present the evaluation of the possibilities of sales development in the company JSC “Domus Lumina” in the foreign markets. For the study of sales development in the foreign markets, various methods were applied: the analysis and synthesis of scientific literature, the analysis of the company‘s documents and statistics, PEST analysis, 4P method, questionnaire and interview. These methods contributed to achieving the aim of the thesis. The research shows that JSC “Domus Lumina“ should choose the Belgian market. Furthermore, to reduce the risk of new shops opening, it is recommended to cooperate with current partners in this country and begin to promote the company‘s production, attract potential clients, and gain a higher profit.