Culture production and content creation in the new media ecology: the case of ‘’Turtle Vision Studio’’ and nonfiction online storytelling (creative project)
Khalil, Hassan Ahmed Shalaby Mohamed |
Kūrybiškai taikomajame tyrime nagrinėjamos internetinės negrožinės literatūros istorijų pasakojimo koncepcijos, siekiant atsakyti į ištvermės trumpalaikėje naujųjų laikų žiniasklaidos ekologijoje klausimą. Darbe nagrinėjami negrožinės literatūros pasakotojų procesai ir praktika, kurie yra neatsiejami formuojant juos supančią kultūrą ir daro įtaką galutiniam jų internetinių pristatymų rezultatui. Pagrindinis šio darbo tikslas yra 1) nustatyti ilgalaikes internetinio negrožinės literatūros turinio savybes, 2) pabrėžti kultūros kūrimo internete aspektus per turinio gamintojų procesus ir praktiką ir 3) pateikti kūrybinius rezultatus, susijusius su šiame darbe sukurtu kontekstu. Šis darbas tiria galimybes suvienyti vaizdo realizmą su keturiomis naujosios žurnalistikos literatūrinėmis priemonėmis: scenos konstravimu, realistišku dialogu, trečiojo asmens požiūriu ir Tomo Wolfe'o (1975) pateiktų kasdienių detalių įrašymu ilgalaikio internetinio turinio sukūrimui. Tyrime bus aptarta efektyvi vaizdo realizmo ir naujosios žurnalistikos susiejimo koncepcija. Darbe naudojami veiksmingi pasakojimo būdai, kurie sujungia abiejų disciplinų stilistiką. Kalbant apie šiame tyrime taikomus tyrimo metodus, tai yra grynai kokybiniai metodai, tokie kaip interviu ir stebėjimas, kurie tinka analizuojant dialogą ir ilgalaikius internetinius modelius. Be to, įrašyti interviu ir kūrybinis projektas „Turtle Vision Studio“ buvo šio tyrimo metodų dalis. Ilgalaikis šio darbo tikslas – sukurti sėkmingą internetinį kanalą „Turtle Vision Studio“. Šis darbas parodė, kad inovacijos, edukacinės ir bendruomenės vertybės, suderintos su stilistiniu įspūdžiu, gali būti kryptingai proporcingos ilgalaikiam internetiniam negrožinės literatūros turiniui, taip pat pranešėjo ar kanalo gebėjimui rasti konkrečią nišą, nukreipti į konkrečią auditoriją ir rasti autentišką balsą. Todėl darbe nustatomi stilistiniai daugialypės terpės turinio kūrimo ir internetinio istorijų pasakojimo metodai ir technikos, pateikiant pragmatines refleksijas, siekiant suprasti, kaip procesai, kuriais remiantis istorijos pasakojamos internete, gali palengvinti asmeninės ir kolektyvinės kultūros formavimąsi, atskirti įvairius internetinio pasakojimo formatus jų giminėje, efektyvumą ir laiko išliekamąsias vertybes bei pristatyti vėliau sukurtą kūrybą, panaudojant sukaupto darbo įžvalgas. Šis tyrimas gali būti vadovas dabartiniams ar būsimiems interneto negrožinės literatūros istorijų pasakotojams.
This creative-applied research explores concepts for online nonfiction storytelling to answer the question of endurance in the fleeting new media ecology of today. The work examines the processes and practices of nonfiction storytellers that are integral in shaping the culture around them and affecting the final output of their online presentations. The main objective of this work is 1) to identify enduring qualities for online nonfiction content, 2) emphasize the aspects of culture production online via processes and practices of content producers, and 3) present creative outputs in relation to the context produced in this work. This creative project studies the potential of unifying video realism with the four literary devices of new journalism: scene by scene construction, realistic dialogue, third person point of view, and recording everyday details posited by Tom Wolfe (1975) to output enduring online content. This paper will discuss the effective concept of connecting video realism with the principles new journalism via assessing two case studies who successfully intertwined both worlds for narrative depth and emotional volatility to create enduring online storytelling. This creative project utilizes effective storytelling techniques that merge stylistics from both disciplines. Regarding the research methods employed for this research are purely qualitative methods such as interviews and observation as it suitable in analyzing dialogue and enduring online models. On top of that, recorded interviews and a creative project, "Turtle Vision Studio", were a part of the methods for this work. The longer-term objective of the commencement of this paper is the production of a successful Online channel, "Turtle Vision Studio". This study has shown that innovation, educative, and community values coordinated with stylistic impression may be directionally proportional to enduring online nonfiction content, along with capacity of presenter or channel to find a specific niche, target a particular audience, and find authentic voice. The work identifies therefore stylistic methods and techniques for multimedia content creation and online storytelling, while presenting pragmatic reflections, to understand how processes by which stories are told online may facilitate personal and collective culture shaping, to differentiate between various formats of online storytelling in their relative effectiveness and time enduring values, and present creative created subsequently using insights from the accumulated work. This research can serve as a formal inspiration for current or future online nonfiction storytellers.