Estetinės medicinos paslaugas teikiančių įmonių įvaizdžio gerinimas „Aura Esthetic Clinique“ atvejo pavyzdžiu
Gališanskienė, Greta |
Tyrimo problema. Kaip pagerinti estetinės medicinos paslaugas teikiančių įmonių įvaizdį? Tyrimo objektas. Estetinės medicinos paslaugas teikiančių įmonių įvaizdis. Tyrimo tikslas. Remiantis teoriškai pagrįstomis bei empiriškai patvirtintomis įvaizdžio gerinimo priemonėmis, pateikti rekomendacijas „Aura Esthetíc Clíníque“ įvaizdžio gerinimui. Tyrimo metodai. Lietuvių ir užsienio autorių mokslinės literatūros analizė, lyginimas, sisteminimas, apibendrinimas. Empirinis tyrimas – kiekybinė tyrimo strategija – anketinė apklausa, apklausiant įmonės klientus. Empirinio tyrimo duomenų aprašymui naudojama statistinių duomenų analizė kiekybiniame tyrime. Tyrimo rezultatai. Tyrimas aiškiai parodė, kad „Aura Esthetic Clinique“ yra stipri pozicija rinkoje, tačiau ilgalaikių klientų išlaikymas bei paslaugų kokybės nuolatinis gerinimas yra sritys, kuriose galima augti. Tyrimo metu gauta informacija turi būti naudojama formuojant strateginius planus, orientuotus į klientų lūkesčių viršijimą ir teigiamo įvaizdžio plėtrą. Tai ne tik užtikrins klientų pasitenkinimą, bet ir padės klinikai išlaikyti konkurencinį pranašumą.Išvados. 1. Įmonės įvaizdžio gerinimo priemonės yra strateginiai veiksmai, padedantys įmonei kurti, stiprinti ir išlaikyti teigiamą reputaciją rinkoje. Svarbiausi įvaizdžio formavimo aspektai apima nuoseklų prekės ženklo identiteto kūrimą, aukštos kokybės produktų ir paslaugų teikimą bei aktyvią komunikaciją įvairiuose kanaluose. 2. Rezultatai atskleidžia, kad klientų pasirinkimą labiausiai lemia kokybiškas aptarnavimas (21 proc.), gera komunikacija (20 proc.), paslaugų įvairovė (12 proc.) bei prieinamų kainų pasiūlymai (16 proc.). Tyrimas taip pat parodė, kad klinikos įvaizdis turi didelę įtaką klientų apsisprendimui. Net 79 proc. klientų teigė, jog geras įvaizdis tiesiogiai siejasi su teikiamų paslaugų kokybe. 3. Siekiant pagerinti įmonės įvaizdį, būtina sukurti nuoseklų ir inovatyvų komunikacijos planą, kuris apimtų aiškesnę socialinių tinklų strategiją, reguliarias naujienas ir atsiliepimų sekimą. Šios priemonės padės stiprinti klientų pasitikėjimą ir informuotumą apie klinikos paslaugas.
Research problem. How to improve the image of companies providing aesthetic medicine services? Research object. Image of companies providing aesthetic medicine services. The purpose of the study. On the basis of theoretically based and empirically confirmed image improvement tools, provide recommendations for improving the image of Aura Esthetíc Clínique. Research methods. Analysis, comparison, systematization, summarization of scientific literature by Lithuanian and foreign authors. Empirical research - quantitative research strategy - questionnaire survey, interviewing the company's customers. Statistical data analysis in quantitative research is used to describe empirical research data. Research results. The study clearly showed that Aura Esthetic Clinique has a strong position in the market, but retaining long-term customers and continuously improving the quality of service are areas for growth. The information obtained during the research must be used in the formation of strategic plans focused on exceeding customer expectations and developing a positive image. This will not only ensure customer satisfaction, but also help the clinic maintain a competitive edge. Conclusions. 1. Measures to improve the company's image are strategic actions that help the company to create, strengthen and maintain a positive reputation in the market. The most important aspects of image formation include the consistent creation of a brand identity, the provision of highquality products and services, and active communication in various channels. 2. The results reveal that the choice of customers is mostly determined by quality service (21%), good communication (20%), variety of services (12%) and affordable price offers (16%). The study also showed that the image of the clinic has a significant influence on the decision of customers. Even 79 percent of customers said that a good image is directly related to the quality of services provided. 3. In order to improve the image of the company, it is necessary to create a consistent and innovative communication plan that includes a clearer social media strategy, regular news and feedback tracking. These measures will help to strengthen clients' trust and awareness of the clinic's services.