The improvement of the quality of logistics services in Nigeria: a case study of god is good logistics company (GIGL)
Šiame globalizacijos amžiuje kartu su klientų pageidavimų dinamiškumu, pažangiomis informacinių technologijų naujovėmis ir infrastruktūros plėtra; logistikos paslaugų kokybė Nigerijoje yra daug žemesnė nei tikėtasi, palyginti su išsivysčiusiomis pasaulio šalimis. Pagrindinis šio tyrimo tikslas buvo pasiūlyti galimus sprendimus, kaip pagerinti logistikos paslaugų kokybę Nigerijoje. Tyrimui, kurį sudaro literatūros apžvalga, dokumentų turinio analizė, interviu, teminė analizė, Swot ir Pestle analizė, pritaikytas kokybinio atvejo tyrimo tyrimo metodas, atitinkantis tyrimo tikslus. Pirmasis ir antrasis tyrimo tikslai buvo išanalizuoti naudojant literatūros apžvalgą ir turinio analizę. Atsakant į trečiąjį ir ketvirtąjį tyrimo uždavinius, duomenims rinkti buvo naudojamas interviu metodas, duomenys buvo analizuojami naudojant teminę analizę, pestle ir swot analizę. Tyrimo rezultatas parodo dabartinę Nigerijos logistikos rinkos situaciją; Teoriniu požiūriu nustatė iššūkius / veiksnius, gerinančius logit paslaugų kokybę, įskaitant blogas klientų paslaugas, neapmokytą logistikos personalą, nepalankius vyriausybės reglamentus, netinkamus rinkos tyrimus ir prastas valdymo operacijas. Taip pat teoriniai sprendimai kokybiškoms logistikos paslaugoms gerinti apėmė efektyvų bendradarbiavimą tiekimo grandinėje, infrastruktūros tobulinimą, transportavimo kaštų mažinimą, paslaugų projektavimo ir pristatymo tobulinimą, be kita ko. Empirinio tyrimo išvados atskleidė kai kuriuos iššūkius, turinčius įtakos GIGL logistikos paslaugų kokybei: didelės logistikos paslaugų kainos, lėtas reagavimo į klientų užklausas laikas, prastos klientų pridėtinės vertės paslaugos ir netinkamai veikianti techninė įranga, pvz., mobiliosios programos ir svetainė. sekimo sistema. Rezultatas parodė siūlomus kokybiškos logistikos gerinimo sprendimus, iš kurių dalis yra didesnę pridėtinę vertę kuriančios paslaugos, nuolatinis darbuotojų mokymas, logistikos paslaugų kainų mažinimas, elektroninės prekybos galimybių gerinimas. Grūstuvės analizės rezultatas nustatė ir suskirstė į kategorijas iššūkius ir sprendimus, turinčius įtakos kokybiškų GIGL logistikos paslaugų teikimui, remiantis politiniais, ekonominiais, socialiniais-kultūriniais, teisiniais ir aplinkos kintamaisiais. Swot analizės rezultatas atskleidė ir išanalizavo iššūkius ir sprendimus, turinčius įtakos kokybiškų GIGL logistikos paslaugų teikimui, atsižvelgiant į GIGL stipriąsias, silpnąsias puses, galimybes ir grėsmes. Tyrime rekomenduojama logistikos paslaugų įmonėms teikti paslaugas taikyti į klientą orientuotą požiūrį. Logistikos paslaugų įmonės turėtų strategiškai planuoti ir efektyviai valdyti veiklą. Vyriausybė turėtų dėti pastangas, kad būtų sukurta tokia pagrindinė infrastruktūra kaip keliai ir efektyvi transporto sistema, tai padėtų paskatinti logistikos paslaugų veiklą ir savo ruožtu pagerinti šių logistikos įmonių teikiamų paslaugų kokybę.
In this present age of globalization coupled with dynamism in customer’s preferences, advanced information technological innovations as well as infrastructural development; the quality of logistic services in Nigeria are far below expectation compared to developed countries in the world. The main aim of this research was to suggest possible solutions to the improvement of the quality of logistic services in Nigeria. The qualitative case study research method was adopted for the study comprising the review of literature, document content analysis, Interview, thematic analysis, Swot and Pestle analysis carried out in line with the research objectives. The first and second research objectives were analyzed using the review of literature and content analysis. While in answering the third and fourth research objectives, the interview method was used for data collection, data were analyzed using the thematic analysis, pestle, and swot analysis. The result of the research shows the present situation of the logistic market in Nigeria; identified challenges/factors the improvement of the quality of logit services from a theoretical point of view which included bad customer services, untrained logistic personnel’s, unfavorable government regulations, inadequate market research and poor managerial operations among others. Also, theoretical solutions for the improvement of the quality logistic services included effective supply chain collaboration, improving infrastructural development, reduction in transportation cost, and improving service design and delivery among others. Findings from empirical research identified some challenges affecting the quality of logistics service of GIGL, which are the high cost of logistics services, slow response time to customer queries, poor customer value-added services, and malfunctioning tech facilities such as mobile applications, and website tracking system. Result showed a suggested solutions for improving quality logistics some of which are more value-added services, continuous training of employees, reduction of the price of logistics services, and improving e-commerce possibilities among others. Result of pestle analysis identified and categorized challenges and solutions influencing the delivery of the quality logistic services of GIGL based on political, economic, socio-cultural, legal, and environmental variables. The result of swot analysis revealed and analyzed the challenges and solutions influencing the delivery of the quality logistic services of GIGL based on its strengths, weakness, opportunities, and threats framework. The study recommends that logistics services companies should adopt a customer-focused approach in the delivery of services. Logistics services companies should strategically plan and manage operations effectively. The government should make effort to provide basic infrastructures such as roads and an effective transportation system this would help to boost the operations of the logistic services and in turn improve the quality of services from these logistics companies.