Pradinių klasių mokinių emocinio intelekto ugdymo programos sėkmingumą lemiantys veiksniai bendrojo lavinimo mokykloje „X“
Šukienė, Kristina |
Pastaruoju metu labai daug kalbama apie vaikų emocinio intelekto ugdymą bei jo įtaką vaiko psichinei bei fizinei sveikatai. Gyvenant pandemijos metu vaikų emocinė sveikata yra pablogėjusi todėl ugdymo įstaigos ima ieškoti būdų kaip padėti mokiniams pagerinti savo emocinę būklę bei ugdyti emocinį intelektą nuo kurio priklauso ir akademiniai pasiekimai. Tam yra patvirtintos įvairios emocinio intelekto ugdymo programos, kurias įstaigų vadovai renkasi atsižvelgdami į tam tikrus kriterijus, kurie nulemia pasirinktos programos veiksmingumą.
Much attention has been recently paid to development of emotional intellect in schoolchildren and the effects of it on mental and physical health of the schoolchildren. The life during the pandemic period has impaired emotional health of children noticeably and thus caused many educational institutions to look for their own ways to help improving emotional status of their pupils and develop their emotional intellect that affects academic achievements of the pupils directly. Various emotional intellect development programmes have been approved for the said purposes and headmaster of the educational institutions can choose any of the programmes in consideration of particular criteria of efficiency adaptation possibilities of the programme to be chosen
Vytauto Didžiojo universitetas / Vytautas Magnus University |