Prekės ženklo „Chazz Chips“ rinkodaros komunikacijos socialiniame tinkle „Tik Tok“ poveikio vartotojų elgsenai vertinimas
Gulbinas, Edgaras |
Socialinis tinklas "Tik Tok" per 6 metų laikotarpį pasiekė 3 mlrd. atsisiuntimų ribą „App store” ir „Google Play”, programėlė šiuo metu yra numeris 1 pramogų skiltyje antrus metus iš eilės. Ne paslaptis, kad ši aplikacija pritraukia krūvą dėmesio tarptautiniu mastu ne tik iš verslų ar marketingo specialistų, kurie nuolatos ieško naujų ir inovatyvių būdų, kaip auginti savo žinomumą, formuoti prekės ženklo identitetą, be abejonės ši aplikacija krenta į akis ir žiniasklaidai ir įvairioms institucijoms. Visgi daugumai išlieka opus klausimas, kokia brendų kurie vykdo komunikaciją „Tik Tok“ platformoje daroma įtaka vartotojų elgsenai. Tyrimo klausimas – kaip vartotojų elgseną įtakoja „Chazz Chips“ rinkodaros komunikacijos vykdomos „Tik Tok“ platformoje? Tyrimo objektas – „Chazz Chips“ brendo talpinamos rinkodaros komunikacijos poveikis vartotojų elgsenai „Tik Tok“ platformoje. Tyrimo tikslas – įvertinti „Chazz Chips“ brendo poveikį vartotojų elgsenai per socialinį tinklą „Tik Tok“. Tyrimo metodai – siekiant išnagrinėti „Chazz Chips“ brendo rinkodaros komunikaciją „Tik Tok“ platformoje pasitelktos kokybinio bei kiekybinio tyrimo priemonės. Tyrimo rezultatai – „Chazz Chips“ vienas pirmųjų traškučių brendų pradėjo komunikuoti „Tik Tok“ platformoje, taip įgydamas pranašumą prieš kitus. Prieš maždaug pusantrų metų pradėję veiklą surinko daugiau nei 8 tūkst. sekėjų savo asmeninėje paskyroje, bei milijonus peržiūrų. Kokybinės analizės metu gauti rezultatai parodė, jog veikla neliko nepastebėta žiniasklaidos puslapių bei buvo paminėta kaip kontraversiška, drąsi, inovatyvi bei mokanti atkreipti į save dėmesį. Internetinės apklausos metu gauti rezultatai parodė, jog apklaustasis susiduria su „Chazz Chips“ prekės ženklo komerciniu turiniu gana retai, tačiau tie kurie susiduria mano jog vykdoma komunikacija padeda didinti žinomumą, skatina susidomėjimą šiuo brendų. Tačiau yra vietų, kur reikėtų patobulėti, nes tyrimas atskleidė, jog apklaustieji nėra užtikrinti ar turinys susijęs su „Chazz Chips“ yra naudingas ir įdomus, bei daugeliu atveju nesukelia noro imtis veiksmų įsigyjant jų prekes.
Social media by the name of „Tik Tok” managed to gather more than three billion downloads worldwide per 6 years period both in „App store” and „Google play”, the app is number 1 in the entertainment category for two consecutive years. It’s not surprising that this social media giant attracts a lot of attention from businesses, marketing specialists who are always looking for new and creative ways to grow its notoriety, shape and manage their image, also it’s not surprising that the platform gets a lot of eyes of media and various institutions. So, the question stands, what kind of branding impact to the users does „Tik Tok” app has. Research question – how is consumers behavior influenced by “Chazz Chips” marketing communication strategies via “Tik Tok” platform? Research object – “Chazz Chips” brand’s impact on consumers behavior via “Tik Tok” platform regarding marketing communications. Study objective - perform consumers behavior empirical analysis related to “Chazz Chips” brands commercial content hosted via “Tik Tok” platform. Research methods – in order to examine the marketing communications related to the brand "Chazz Chips", which was hosted on the "Tik Tok" platform, it was decided to apply quantitative and qualitative research methods. Results of the research – “Chazz Chips” brand was arguably the first of its kind that started distributing brand-related content via “Tik Tok” platform, therefore gaining an advantage over others. About a year and a half ago when they started their communication, they managed to reach more than 8 thousand. followers on their personal account and generated millions of views. The obtained results during the qualitative analysis revealed that activity did not go unnoticed by the media and was mentioned as controversial, but also brave, innovative and able to draw attention to itself. Obtained results from online survey revealed that the frequency of seen content of “Chazz Chips” brand is relatively rate, but those who seen it think that the communication help increase notoriety, raises interest of this brand. Unfortunately, there are places for improvement as the survey revealed, those who participated are not sure if the content related to “Chazz Chips” for them is interesting, useful also doesn’t make you want to take actions to purchase their goods.