CODECADEMY kaip įsitraukimą skatinanti aplinka ITpamokose mokinantis C++ programavimo pagrindų
Žygienė, Rasa |
Mokytojams IT pamokose tenka susidurti su mokinių nenoru savarankiškai mokytis, nuovargiu bei dėmesio stoka, ypač, jeigu pamoka vyksta antroje dienos pusėje arba po aktyvios veiklos. Mokiniai dažnai nuobodžiauja tradicinėje pamokoje ir sunkiai įsitraukia į pamokos veiklą. Darbo problema – mokinių įsitraukimo, dėmesingumo ir savarankiško mokymosi IT pamokose stoka. Baigiamojo darbo objektas – įsitraukimas į mokymąsi informacinių technologijų pamokoje, taikant mokymosi aplinką Codecademy mokinantis C++ programavimo pagrindus Darbo tikslas – nustatyti, kaip pakito mokinių įsitraukimas į pamoką taikant mokymosi aplinką Codecademy, mokantis C++ programavimo pagrindus. Tikslui pasiekti buvo iškelti uždaviniai:
- Išskirti mokinių įsitraukimo į pamoką požymius ir lygius bei e. mokymosi teikimo būdus ir priemones.
- Įvertinti mokymosi aplinkos Codecademy panaudojimo galimybes, mokinantis C++ programavimo pagrindus.
- Nustatyti mokymosi aplinkos Codecademy poveikį 9 klasės mokinių įsitraukimui į informacinių technologijų pamoką, mokantis C++ programavimo kalbos pagrindų. Baigiamasis darbas sudarytas iš trijų dalių – teorinės, metodologinės ir empirinės. Teorinėje dalyje pristatoma įvairių autorių pozicija tiriamu klausimu. Metodologinėje dalyje aprašoma tyrimo metodologija ir pagrindžiamas jos pasirinkimas, o tiriamojoje dalyje aprašomi tyrimo rezultatai. Pabaigoje pateikiamos rekomendacijos ir išvados.
Teachers giving IT lessons face students' reluctance to learn on their own, fatigue and lack of attention, especially if the lesson takes place in the second half of the day or after other tiresome activities. Also, students often get bored during traditional lessons and have difficulty engaging in activities during classes. The problem of the paper is the - lack of student engagement, attention, and self-directed learning in IT lessons. The object of the paper is the- involvement in learning during computer science lessons, application of the learning environment of Codecademy to learn the basics of C ++ programming. The aim of the study is to determine how students' involvement in the lesson has changed when using the learning environment of Codecademy and learning the basics of C ++ programming. To achieve the aim, the following tasks were set:
- To outline the signs and levels of student involvement in the lesson and e-learning ways and the means of providing learning.
- To evaluate the possibilities of using the Codecademy learning environment in the course of, learning the basics of C ++ programming.
- To determine the impact of the Codecademy learning environment on the involvement of 9th grade students in information technology classes while learning the basics of the C ++ programming language. The final work consists of three parts - theoretical, methodological and empirical. The theoretical part presents the position of various authors on the research question. The methodological part describes the research methodology and substantiates its choice, whereas the research part describes the research results. Recommendations and conclusions are provided at the end of the thesis.