Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/106750
UAB „Adampolis“ paslaugų marketingo komplekso analizė
Type of publication (PDB)
Bakalauro darbas / Bachelor Thesis
Field of Science
Vadyba / Management (S003)
Type of publication
type::text::thesis::bachelor thesis
Title
UAB „Adampolis“ paslaugų marketingo komplekso analizė
Other Title
Analysis JSB "Adampolis" service marketing mix
Author
Laimutis, Mantas |
Advisor
Extent
60 p.
Thesis Defence Date
2020-06-17
Abstract (lt)
Tyrimo objektas – UAB „Adampolis“ paslaugų marketingo kompleksas. Tyrimo tikslas – ištirti UAB „Adampolis“ paslaugų marketingo komplekso elementus vartotojų įžvalgomis. Tyrimo metodai:
- Literatūros analizė (metodas naudojamas teorinėje darbo dalyje).
- Dokumentų analizė (metodas naudojamas analitinėje darbo dalyje).
- Interviu (metodas naudojamas analitinėje darbo dalyje).
- Anketinė apklausa (metodas naudojamas analitinėje darbo dalyje).
- Duomenų sisteminimas (metodas naudojamas analitinėje darbo dalyje). Rezultatai:
- Paslaugų spektro praplėtimas naujomis paslaugomis: pakaitinis automobilis po autoįvykio, draudimo paslaugos.
- Siūloma plėsti rėmimo priemonių įrankius: internetinio puslapio reklama, renginių rėmimas, užsakomieji straipsniai, reklama socialiniuose tinkluose, reklama reklaminiuose stenduose.
- Kainos marketingo komplekso elementui siūloma: įvesti nuolaidų sistemas, akcijų programas, nemokamų paslaugų už pasikartojančias paslaugas teikimui, sudaryti paslaugų paketus.
- Aptarnavimo kokybei gerinti siūlomi personalo mokymai aptarnaujančiam personalui. Išvados:
- Paslaugų marketingo kompleksas yra tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų visuma, kuriuo siekiama patenkinti kintančius vartotojų arba klientų lūkesčius bei siekiama įmonės tikslų įgyvendinimo. Paslaugų marketingo kompleksą apibūdina 7P modelis: produktas, fizinė aplinka, rėmimas, kaina, procesas, žmonės, vieta.
- Kliento pasirinkimui naudotis UAB „Adampolis“ paslauga turi: teikiamų paslaugų spektras arba gausa; rėmimo priemonių taikymas; paslaugų kaina; paslaugų teikimo procesas; aptarnaujantis personalas.
- Atlikus tyrimą, galima teikti sekančius siūlymus dėl UAB „Adampolis“ paslaugų marketingo komplekso tobulinimui skirti – 18400 EUR + PVM Kaina, paslauga, paslaugų marketingo kompleksas, procesas, rėmimas, vieta, žmonės.
Abstract (en)
The object of the research is JSB Adampolis service marketing complex. The aim of the research is to investigate the elements of JSB Adampolis service marketing complex from consumer insights. Research methods:
- Literature analysis (the method is used in the theoretical part of the work).
- Document analysis (the method is used in the analytical part of the work).
- Interview (the method is used in the analytical part of the work).
- Questionnaire survey (the method is used in the analytical part of the work).
- Systematization of data (the method is used in the analytical part of the work). Results:
- Expansion of the range of services with new services: replacement car after a car accident, insurance services.
- It is proposed to expand the tools of sponsorship tools: website advertising, event sponsorship, commissioned articles, advertising on social networks, advertising on billboards.
- Prices for the element of the marketing complex are proposed: to introduce discount systems, promotion programs, for the provision of free services for recurring services, to create service packages.
- In order to improve the quality of service, staff training is offered to service staff. Conclusions:
- A service marketing complex is a set of interrelated actions and solutions aimed at meeting the changing expectations of consumers or customers and at achieving the company's goals. The service marketing complex is described by the 7P model: product, physical environment, sponsorship, price, process, people, location.
- For the Client's choice to use the service of JSB Adampolis has: the range or abundance of provided services; application of support measures; price of services; service delivery process; service staff.
- After the research, it is possible to submit the following proposals regarding the improvement of the marketing complex of JSB Adampolis services - 18400 EUR + VAT Price, service, service marketing complex, process, sponsorship, location, people.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Creative Commons License
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access