Internet memes and their influence in social networks, a case study focused on twins' representation
Babkina, Karina |
Šiame darbe daugiausia dėmesio skirta dvynių reprezentacijai interneto memuose, platinamuose socialinės žiniasklaidos tinkluose, tokiuose kaip „Instagram“, „Pinterest“, „Memedroid“ ir „Cheezburger“. Yra daug straipsnių apie memus ir politiką, lytį, rasę, tačiau tuo pačiu metu literatūroje yra gana didelė spraga apie su dvyniais susijusius memus, ir mūsų pagrindinis tikslas yra pabandyti užpildyti šią spragą tyrinėjant, kaip skaitmeninės erdvės konstruoja ir stereotipizuoja dvynystę. Mes naudojame kokybinės turinio analizės metodologiją, kuri leido interpretuoti 40 su dvyniais susijusių memų. Teoriniai analizės pagrindai yra kilę iš memetikos (Dawkins), semiotikos (Peirce) ir dalyvaujamosios kultūros (Jenkins), todėl tyrime galima visapusiškai atsižvelgti tiek į vizualinius, tiek į tekstinius nagrinėjamų memų aspektus. Ryškiausias atradimas buvo tas, kad nors daugelis memų supaprastina arba perdeda dvynystės sampratas, dažniausiai dvynių sukurti memai veikė kaip savęs reprezentacijos formos, prieštaraujančios dominuojantiems naratyvams. Šie „savęs memai“ rodo, kaip humoras naudojamas jų tapatybėms internetinėje bendruomenėje, ir taip pat parodo, kaip memai rodo didesnį tapatybės, vienodumo ir individualumo nerimą bei žavesį. Tyrimas taip pat iliustruoja, kaip dvyniai memai egzistuoja ne tik pramogai, bet ir kaip erdvės bei vietos kultūrinei produkcijai. Kaip atvejo analizė, šis darbas prisideda prie platesnio memų, kaip kultūrinių artefaktų ar tekstų, jungiančių humoro, tapatybės ir skaitmeninių kultūrų sąveiką šiandienos pasaulyje, supratimo.
This work focused on representations of twins in internet-memes through social media networks namely Instagram, Pinterest, Memedroid and Cheezburger. There are a lot of papers about memes and politics, gender, race, but at the same there is a relative big gap in literature with twin- related memes, and our main goal is to attempt to bridge this gap by exploring the ways in which digital spaces construct and stereotype twinning. We uses a qualitative content analysis methodology which allowed for a interpretation of 40 twin-related memes. The theoretical frameworks for analysis are derived from memetics (Dawkins), semiotics (Peirce) and participatory culture (Jenkins), allowing for the study to fully engage both the visual and textual aspects of the focused memes. The finding was that many memes simplify or exaggerate conceptions of twins, which also created by twins as forms of self-representation, showing how humour is used to their identities within the online space and how memes show representation of identity, similarity, comparison or individuality. The study illustrate how twin memes exist not only for entertainment, but as spaces and sites for cultural production too, as a case study contributes to a broader understanding of memes as texts that combine the interplay of humour, identity and digital cultures in today life.