Interactive geography based 2D memory-game in Unity
Hubina, Yuliia |
Šiandieniniame pasaulyje, kai daugelį kasdienių užduočių supaprastina skaitmeniniai įrankiai, žmonės vis rečiau aktyviai naudoja savo atmintį ir dėmesį šių užduočių vykdymui. Didėjanti priklausomybė nuo technologijų gali sumažinti poreikį įsiminti informaciją ar ilgai susikaupti. Dėl to tampa svarbu kurti skaitmeninius sprendimus, kurie skatintų vartotojus aktyviai mąstyti ir prisiminti. Šis projektas skirtas 2D atminties žaidimo prototipo “Discover Europe” tobulinimui. Žaidimas padeda žaidėjams atpažinti ir įsiminti Europos šalių vietą. Pagrindinis darbo tikslas buvo pritaikyti žaidybinių technologijų metodus, kurie padarytų žaidimą interaktyvesnį, įtraukesnį ir labiau motyvuojantį. Tam buvo sukurta ir įdiegta įvairių žaidimo mechanikų, tokių kaip taškų skaičiavimas, gyvybės, pasiekimai, garso efektai ir paprasta trijų dalių istorija. Atnaujinta žaidimo versija buvo sukurta naudojant Unity variklį. Galutinis rezultatas – veikianti ir dinamiškesnė žaidimo versija, rodanti, kaip žaidybinių elementų integravimas į edukacines/žaidimų aplinkas gali padėti aktyvinti atmintį ir sukurti turtingesnes patirtis žaidėjui.
In today’s world, where many daily tasks are simplified by digital tools, people are less often using their memory and attention in an active way. This growing reliance on technology may reduce the need to memorize information or focus for long periods. As a result, it becomes important to create digital solutions that encourage users to think and remember actively. This project focuses on improving a 2D memory game prototype called “Discover Europe”, which is developed to help users recognize and remember the location of European countries. The main goal of the work was to apply gamification techniques that would make the game more interactive, engaging, and rewarding. To do this, various game mechanics such as scoring, lives, achievements, sound effects, and a simple three-part story were developed and added to the game. The updated version of the game was created using Unity engine. The final result is functional, and more dynamic version of the game that shows how gamification can support memory activation.