Development of computer game in the “Platformer” genre using Unity
Vdovenko, Daniil |
Platformos žaidimas yra vaizdo žaidimų pogrupis ir gali būti dviejų tipų, pavyzdžiui, dėlionė ar veiksmo žaidimas. Pagrindinė 2D platformatorių koncepcija yra ta, kad žaidėjas kontroliuos charakterį ar avatarą ir vadovaus jam per daug platformų, kurios gali būti įžemintos arba pakeltos priklausomai nuo lygio. Tokių žaidimų misija yra visada surinkti tam tikrus elementus (monetas, rubinus ir tt) ir išvengti ar kovoti su priešo simboliais. Šiame žaidime bus sukurta aplinka, kurią sudarys įžemintos ir sustabdytos platformos ir aplinkos barjerai. Norint tai pasiekti, būtina analizuoti ir ištirti analoginio žaidimo funkcijas, nustatyti pasirinkto žaidimo variklio privalumus, sukurti UML schemą žaidimo, apibrėžti funkcinius ir nefunkcinius reikalavimus, ir projektavimo prototipai scenos, Žaidimo paraiškos ui. Sukurkite žaidimo architektūrą, kuriant žaidimo klases su atitinkamu funkcionalumu, naudokite valstybinę mašiną, kad atgamintų dinaminius priešo elgesio pokyčius naudodami C # programavimo kalbą. Įgyvendinti funkcionalumą vienybės naudojant rašytinius scenarijus, sukurti žaidimų objektus, sukurti scenos, sukurti žaidimo lygį ir animuoti simbolius. Galiausiai, teikti funkcinius bandymus, kad patvirtintumėte funkcinius reikalavimus, ne funkcinius bandymus, kad pamatytumėte, kaip gaminio darbai ir naudojimo bandymai įtraukiant vartotojus išbandyti žaidimą. Sprendimų rezultatas bus tas, kad produktas turi gerą priežastį naudoti vienybę, griežtus funkcinius ir ne funkcinius reikalavimus, žaidimų prototipus, funkcionalumą per išsivysčiusias klases, įgyvendinimą tiesiogiai vienybe, ir bandymai, kad būtų išvengta galimų klaidų ir nenumatytų atvejų klaidų klaidų neturintis produkto diegimas. Šis žaidimas bus palaikomas keliose platformose, pvz., Naujausios "Windows" ir "MacOS" versijos
A platform game is a subgenre of video games and can be of two types, for example, a puzzle game or an action game. The basic concept of 2D platformers is that the player will control a character or avatar and guide him through a series of platforms that can be grounded or raised depending on the design of the level. The mission of such games is to always collect certain items (coins, rubies, etc.) and avoid or fight enemy characters. In this game, an environment will be developed that will consist of earthed and suspended platforms and environmental barriers. To achieve this, it is necessary to analyze and study the features of the analog game, determine the advantages of the selected game engine, build a UML diagram of the game, define functional and non-functional requirements, and design prototypes of the scenes, UI of the game application. Create a game architecture by developing in-game classes with appropriate functionality, use a state machine to reproduce dynamic changes in enemy behavior using the C # programming language. Implement functionality in Unity using written scripts, create in-game objects, create scenes, create a game level, and animate characters. Finally, to provide functional testing to validate functional requirements, non-functional testing to see how the product works, and usability testing by engaging users to test the game. The result of decisions will be that the product has a good reason to use Unity, strict functional and non-functional requirements, game prototypes, functionality through developed classes, implementation directly in Unity, and testing to avoid potential bugs and contingencies errors for the most error-free product deployment. This game will be supported on multiple platforms such as the latest versions of Windows and macOS