Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/239258
Pardavimų didinimo strategijos „X“ įmonėje formavimas
Field of Science
Vadyba / Management (S003)
Degree Discipline
Logistika ir prekyba / Logistics and Commerce (B)
Type of publication
type::text::thesis::bachelor thesis
Title
Pardavimų didinimo strategijos „X“ įmonėje formavimas
Other Title
Formation of sales increase strategy in company "X"
Author
Sakalauskas, Tomas |
Advisor
Extent
49 p.
Thesis Defence Date
2022-06-07
Keywords (en)
Abstract (lt)
Tyrimo objektas: „X“ įmonės pardavimų strategija. Tyrimo tikslas: išanalizavus esamą „X“ įmonės pardavimų strategiją, suformuoti pardavimų strategiją, kuri padidintų įmonės pardavimus. Uždaviniai:
- Išanalizuoti pardavimų strategijas teoriniu aspektu;
- Atlikti empirinį tyrimą ir išanalizuoti esamą „X“ įmonės pardavimų strategiją;
- Suformuoti „X“ įmonės pardavimų strategija, kuri padidintų pardavimus. Tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, empirinis tyrimas, atvejo analizė. Tyrimo rezultatai. Pirmoje baigiamojo darbo dalyje analizuojami pardavimų valdymo teoriniai aspektai. Nagrinėjama pardavimų planavimo teorija bei pagrindinė jos sudedamoji dalis – pardavimo strategija. Apibūdinamos literatūroje esamos pardavimo strategijos, jų formavimo etapai ir nuoseklumas. Antrosios šio darbo dalies tikslas – išsiaiškinti esamą pardavimų strategiją “X” įmonėje ir ją išanalizuoti. Siekiant įvertinti esamą įmonės pardavimo strategiją, buvo atliktas empirinis tyrimas, susidedantis iš kokybinio (struktūrizuoto interviu) ir kiekybinio (anketinės apklausos). Rezultatai padėjo nustatyti esamą pardavimo strategiją ir jos efektyvumą tolimesnei įmonės plėtrai. Tai taip pat rezultatai atskleidė įmonės silpnąsias, stipriąsias puses, galimybes ir grėsmes. Trečioje dalyje, remiantis tyrimo rezultatais, buvo suformuota prekių asortimento atnaujinimo ir rinkos išsaugojimo pardavimo strategija, kuri padidins įmonės „X“ pardavimus. Taip pat buvo numatyta programa ir reikalingos lėšos jai įgyvendinti.
Abstract (en)
Research object: sales strategy of company “X”. Research aim: after analyzing existing sales strategy of company “X”, form a strategy to increase company sales. Objectives:
- To analyze the theoretical aspects of sales strategies;
- To conduct empirical study and to analyze existing sales strategy of company “X”;
- To form a sales strategy for company “X”, that would increase their sales. Research methods: analysis of scientific literature, empirical study analysis, object analysis. Research results. The first part of the bachelor work analyzes the theoretical aspects of sales management. It describes the theoretical aspects of sales planning and the main component of it - sales strategy. This part describes the existing sales strategies in literature and the stages of their formation and consistency. The aim of the second part of this work is to elucidate the existing sales strategy in the company “X” and analyze it. In order to evaluate the current sales strategy of company, an empirical study consisting of qualitative (structured interview) and quantitative (questionnaire survey) was conducted. The results helped to determine the current sales strategy and its effectiveness for further development of the company. It also revealed the company’s weaknesses, strengths, opportunities and threats. In the third part, based on the research results, a product range expansion and market preservation sales strategy was formed to increase company’s “X” sales. The program and the necessary funds for its implementation were also provided.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Prieigos embargo / Embargoed Access
File(s)tomas_sakalauskas_bd.pdf (2.67 MB) Embargo Accessuntil 2027-05-29