Emocinės sveikatos pažinimas pradinėje klasėje naudojant stalo žaidimo „Dixit“ korteles savaitės refleksijoje
Pundziūtė, Evelina |
Ugdymo procese susidurta su problema - informacijos trūkumas apie pradinių klasių mokinių emocinę sveikatą klasėje. Todėl buvo sukurtas reflektavimo metodas pažinti vaikų emocinę sveikatą pradinėje klasėje. Tyrimo objektas yra emocinės sveikatos pažinimas klasėje naudojant stalo žaidimo „Dixit“ korteles įsivertinime. Tyrimo tikslas – pažinti mokinių emocinę sveikatą klasėje naudojantis „Dixit“ kortelėmis. Tyrimo rezultatai. Refleksija buvo taikoma su „Dixit“ kortelėmis pradinėje Montessori ugdymo metodikos klasėje, 3 savaites. Refleksijoje dalyvavo 7 mokiniai. Tyrimas buvo atliekamas penktadieniais, laisvu mokiniams metu. Taikant mokiniams refleksiją su „Dixit“ kortelėmis savaitės pabaigoje norint pažinti emocinę sveikatą klasėje, išsiaiškinta, kad daugumai mokinių toks būdas reflektuoti yra priimtinas ir smagus. Mokiniai stengėsi atsiminti savaitės eigoje patirtas emocijas ir jas papasakoti. Tyrimo metu 8 - 11 metų mokiniai gebėjo įvardinti ir pasirinkti korteles atitinkančias jų emocijas, viską nupasakoti pasinaudojant emocijų ratu, taip leisdamas tyrėjui labiau pažinti mokinio emocinės sveikatos būklę.
The educational process faced a problem – there are lack of information about the emotional health of primary school students in classroom. Therefore, a reflection method was developed to get to know the emotional health of children in primary school. The object of the research - the emotional health cognition in class using a board game „Dixit“ cards in self-assessment. The aim of the study was to get to know the emotional health of students in classroom using „Dixit“ cards. Research results. Reflection was applied with „Dixit“ cards in the primary Montessori teaching methodology class for 3 weeks. Reflection was set to 7 students. The study was conducted on Fridays, during students free time. Applying reflection to students with a ” Dixit” card at the end of the week to learn about emotional health in the classroom has shown that this way of reflecting is acceptable and fun for most students. Students tried to remember and share the emotions they experienced during the week. During the research, students aged 8 to 11 were able to identify and confirm their corresponding emotions, to tell everything using the circle of emotions, thus allowing the researcher to know more about the student's emotional health.