The ethnic multiplayer game “Freedom” on the unreal engine
Korniienko, Denys |
Šiame bakalauro darbe pristatomas etninio kelių žaidėjų žaidimo „Freedom“ kūrimas naudojant UE 5.4. Pagrindinis tikslas buvo perkelti esamą žaidimo projektą (kursinio darbo rezultatas), iš Unity į UE ir patobulinti jį naujomis funkcijomis ir mechanika. Tyrimas apėmė „UE“ žaidimų ir tinklo sistemų analizę, istorinių nuorodų rinkimą ir pagrindinių bei šalutinių žaidimų mechanikų kūrimą. Kūrimo procesas apėmė projekto nustatymą UE, esamos mechanikos perkėlimą ir naujų funkcijų integravimą. Baigiamajame darbe taip pat aptariami UE pranašumai prieš kitus variklius, daugiausia dėmesio skiriant jo grafinėms galimybėms ir vartotojui patogioms kūrimo priemonėms. Galutinis rezultatas buvo minimalus gyvybingas produktas (MVP), kuris parodo UE potencialą kuriant sudėtingus žaidimus.
This bachelor thesis presents the development of an ethnic multiplayer game titled "Freedom" using UE 5.4. The main objective was to transfer an existing game project (result of the Term Paper work), from Unity to UE and enhance it with new features and mechanics. The research involved analyzing UE’s game and network frameworks, collecting historical references, and designing both core and side game mechanics. The development process included setting up the project in UE, transferring existing mechanics, and integrating new features. The thesis also discusses the advantages of UE over other engines, focusing on its graphical capabilities and user-friendly development tools. The final outcome was a MVP that demonstrates the potential of UE for complex game development.