Juvelyrikos įmonės „Mesmer“ firminis stilius ir internetinė svetainė
Kiršienė, Anetė |
Siekiant klestėti dabartinėje rinkoje, naujoms įmonėms svarbu turėti reprezentatyvų, įmonės veiklos sritį atitinkantį firminį stilių ir internetinę svetainę, kurioje būtų tinkamai integruoti firminio stiliaus elementai ir vizualinis turinys. Darbo tikslas – sukurti įmonės „Mesmer“ firminį stilių ir internetinę svetainę. Bakalauro darbe išnagrinėta firminio stiliaus samprata, atliktas panašių įmonių firminio stiliaus palyginimas ir firminio stiliaus kūrimo priemonių analizė. Remiantis atlikta analize sukurti įmonės firminio stiliaus elementai: skirtingi logotipo variantai, vizitinė kortelė, dovanų kuponas, produktų nuotraukos ir vaizdo įrašas. Taip pat parengta stiliaus knyga, kurioje pateikiami grafinio dizaino elementai, firminės spalvos ir ženklo naudojimosi taisyklės. Darbe pristatomi kuriamai svetainei suformuluoti funkciniai ir nefunkciniai reikalavimai, internetinės svetainės dizainas ir sukurta internetinė svetainė, kurioje galima sužinoti pagrindinę informaciją apie įmonę, peržiūrėti parduodamas prekes, pateikti ir apmokėti užsakymus. Internetinėje svetainėje integruotas sukurtas firminis stilius, nuotraukos ir vaizdo įrašas. Darbo pabaigoje atliktas sistemos testavimas, pateikiami rezultatai ir išvados.
In order to thrive in today's market, it is important for new businesses to have a corporate identity that is representative of what they do and a website that is consistent and appropriate with corporate identity elements and visual content. The purpose of the work is to create a corporate style and website for the Mesmer company. The bachelor's thesis examined the concept of corporate style, compared the corporate style of similar companies and analyzed the means of creating corporate style. Based on the analysis, elements of the company's corporate style were created: different versions of the logo, a business card, a gift certificate, product photos and a video. A style book has also been prepared, which includes graphic design elements, company colors and rules for the use of the brand. The work presents the functional and non-functional requirements formulated for the website being created, the website created by the website design, where you can find basic information about the company, view the goods for sale, submit and pay for orders. The website has a corporate style, photos and video. At the end of the work, system testing was performed, results and conclusions are presented.