Vaistinių tinklo įvaizdžio formavimo sprendimai: „Camelia“ atvejis
Šinkevičiūtė, Kristina |
Vaistinės įvaizdžio formavimas tampa vis svarbesne vaistinių personalo užduotimi. Vaistinėms konkuruojant tarpusavyje reikalingas teigiamas įvaizdis. Siekiant geriausių rezultatų įvaizdžio formavimas turi būti strateginis veiksmas. Magistro baigiamojo darbo objektas yra vaistinių tinklo įvaizdžio formavimas. Šiame darbe sprendžiama tyrimo problema – kaip formuoti vaistinių tinklo įvaizdį vartotojų tarpe. Šio darbo tikslas – remiantis teorine ir empirine įvaizdžio formavimo analize, pateikti projektinius pasiūlymus vaistinių tinklo įvaizdžio formavimui. Magistro baigiamąjį darbą sudaro trys dalys: mokslinės literatūros, šaltinių analizės bei empirinės analizės, kuri atlikta naudojant kiekybinį tyrimą ir projektiniai sprendimai „Camelia” vaistinių tinklo įvaizdžio formavimui. Teorinės analizės dalyje, remiantis moksline literatūra, nagrinėjama įvaizdžio samprata, įvaizdžio formavimo procesas, vaistinės įvaizdžio formavimo principai. Empirinės analizės dalyje aprašoma tyrimo metodologija, analizuojami atliktų tyrimų rezultatai. Tyrimų rezultatai gauti atlikus kiekybinį tyrimą, kurį sudarė „Camelia” vaistinių tinklo įvaizdžio formavimo turinio analizė ir vartotojų apklausa. Tyrimas atliktas siekiant išsiaiškinti, kaip formuojamas „Camelia“ vaistinės įvaizdis. Šis tyrimas padėjo suprasti vartotojų požiūrį į vaistinės įvaizdžio formavimą. Atlikus teorinę ir empirinę analizę, pateikiami sprendimai „Camelia“ vaistinių tinklo įvaizdžio formavimui bei šios išvados: vaistinėms svarbus įvaizdžio formavimas, teigiamos asociacijos formuoja teigiamą įvaizdį. „Camelia" vaistinės klientai mato vaistinę kaip patikimą, besirūpinančia savo klientais, stabilią vaistinę – visa tai padeda plėtoti ilgalaikius santykius. Respondentų nuomone teigiamą vaistinės įvaizdį formuoja vaistinės darbuotojų bendravimas, prieinamos prekių kainos, patogi vaistinių vieta. Respondentams patraukliausia yra TV reklama bei reklama socialiniuose tinkluose, vadinasi galima atsisakyti kai kurių reklamos formų. Raktiniai žodžiai: įvaizdis, formavimas, „Camelia“ vaistinių tinklas, sprendimai, kūrimas, įvaizdžio formavimas, įvaizdžio kūrimas.
Forming the image of a pharmacy is becoming an increasingly important task for pharmacy staff. When pharmacies compete with each other for customers, profits, suppliers and other groups important to the development of the pharmacy, a positive image is needed. The object of the master's thesis is the formation of the image of the pharmacy network. The aim of this work is to present project proposals for the image formation of a pharmacy network based on the theoretical and empirical analysis of image formation. This work solves the research problem - how to form the needs of users of the pharmacy network image. The master 's thesis consists of three main parts: scientific literature, source analysis and empirical analysis performed using quantitative research. In the theoretical analysis a part the concept of image, image formation process and the pharmacy image formation principles are analyzed based on scientific literature. The empirical analysis section describes the research methodology. This section also analyzes the results of the research carried out. The results of the research were obtained through a quantitative study consisting of an analysis of the image formation of the Camelia pharmacy network and a consumer survey. Theoretical and empirical analysis leads to the following conclusions: image formation is important for pharmacies, positive associations form a positive image, image formation influences consumer opinion, the target audience of pharmacies is the customer to whom the process of image formation of the pharmacy needs to be directed and image formation is an ongoing process. Keywords: image, formation, "Camelia" pharmacy network, solutions, development; image formation, corporation image creation.