Naujų automobilių pardavimo proceso tobulinimas X įmonėje
Čepas, Domantas |
Lietuvos rinkoje pradėjus didėti eksploatuojamų lengvųjų automobilių skaičiui bei išaugus jų pardavimo paslaugų paklausai, rinkoje pradėjo augti ir įmonių, teikiančių automobilių pardavimo paslaugas skaičius, taip pat pradėjo didėti šių įmonių konkurencija. Konkurencijos pasireiškimas lengvųjų automobilių pardavimo paslaugų srityje, pradėjo skatinti šias įmonės siekti konkurencinio pranašumo bei tobulinti naujų automobilių pardavimo procesus. Ypatingą reikšmę naujų automobilių pardavimo paslaugas teikiančiose įmonėse įgijo klientų aptarnavimo ir pardavimo procesų organizavimo tobulinimas. Naujų automobilių pardavimo paslaugas teikiančios įmonės, norėdamos pardavimo procesus bei priimti efektyvius pardvimo procesų valdymo sprendimus, privalo taikyti keletą metodų: atlikti tikslinės rinkos – klientų apklausas, vertinti jų pageidavimus ir nusiskundimus bei priimti efektyvius padavimo proceso tobulinimo.
With the increase in the number of passenger cars in operation in the Lithuanian market and the increase in the demand for their sales services, the number of companies providing car sales services in the market began to grow, as well as competition from these companies. The emergence of competition in the field of car sales services has begun to encourage these companies to gain a competitive advantage and improve their new car sales processes. Improving the organization of customer service and sales processes has become especially important in companies providing new car sales services. In order to sell sales processes and make effective sales process management decisions, companies providing new car sales services must use several methods: conduct customer market surveys, assess their preferences and complaints, and adopt effective delivery process improvements.