2 klasės mokinių mokymosi motyvacijos skatinimas, taikant EDUTEN programėlę matematikos pamokoje
Visackienė, Indrė |
Šios kartos, pradinio amžiaus vaikus, kurie auga technologinės pažangos aplinkoje, labiausiai traukia skaitmenizuotas, technologijomis grįstas ugdymo procesas. Ugdymui naudojamos programėles, bei ugdymo platformos yra vienas iš funkcinių sprendimų, kuriuos gali naudoti pedagogai, siekdami padidinti mokinių susidomėjimą. Darbo tikslas: Ištirti 2 klasės mokinių mokymosi motyvacijos skatinimą, taikant EDUTEN programėlę matematikos pamokoje. Darbe išsikelti uždaviniai: Išsiaiškinti ugdymo inovacijas taikomas pradiniame ugdyme; aptarti ugdymo inovacijų ir mokymosi motyvacijų sąsajas; nustatyti 2 klasės mokinių motyvaciją, taikant EDUTEN ugdymo inovaciją. Darbo tikslui ir uždaviniams įgyvendinti, buvo atliktas kokybinis tyrimas, taikant interviu metodą. Tyrimo metu buvo išsiaiškinta, kad EDUTEN programėlė didina 2 klasės mokinių mokymosi motyvaciją matematikos pamokose. Mokiniai aktyviau įsitraukia į ugdymo procesą, juos domina interaktyvus ugdymo procesas. Mokiniai atlieka daugiau užduočių, noriai atlieka namų darbus, naudojantis šia ugdymo platformą. Naudojant šią mokymosi platformą, pagerėjo ne tik mokinių mokymosi motyvacija matematikos pamokose, tačiau ir mokinių įvertinimai už atliktas užduotis, mokiniai padarė pažangą. Mokinius labiausiai motyvuoja EDUTEN programos galimybės mokytis žaidimo forma, bei užduočių individualizavimas, pagal mokinio gebėjimus. Tyrimo išvadomis akcentuojama, kad 2 klasės mokinių mokymosi motyvacija matematikos pamokose padidėjo pradėjus taikyti EDUTEN platformą. EDUTEN funkcionalus įrankis, kuris didindamas mokinių motyvaciją, gerina jų įsitraukimą, žinias, bei pažangą. Mokiniai atlikdami užduotis per EDUTEN platformą jaučiasi labiau motyvuoti, negu atliekant įprastas matematikos užduotis.
Children of this generation, of primary age, who grow up in an environment of technological progress, are most attracted to the digitized, technology-based educational process. Educational apps and educational platforms are one of the functional solutions that educators can use to increase students' interest. The aim of the work is to investigate the promotion of learning motivation of 2nd grade students by applying the EDUTEN app in the mathematics lesson. Tasks set in the work: To find out educational innovations applied in primary education; to discuss the links between educational innovations and learning motivations; to determine the motivation of 2nd grade students using the EDUTEN educational innovation. In order to implement the purpose and tasks of the work, a qualitative study was conducted using the interview method. During the study, it was found that the EDUTEN app increases the learning motivation of 2nd grade students in mathematics lessons. Students are more actively involved in the educational process, they are interested in the interactive educational process. Students complete more tasks and willingly complete homework using this educational platform. By using this learning platform, not only the students' learning motivation in mathematics lessons improved, but also the students' evaluations for the completed tasks, the students made progress. Students are most motivated by the EDUTEN program's opportunities to learn in the form of a game, as well as the individualization of tasks, according to the student's abilities. The research findings emphasize that the learning motivation of 2nd grade students in mathematics lessons increased after educators started using the EDUTEN platform. EDUTEN is a functional tool that increases students' motivation, improves their involvement, knowledge and progress. Students feel more motivated when completing tasks through the EDUTEN platform than when completing regular math tasks.