Pasitikėjimo prekių ženklo ambasadoriumi socialiniuose tinkluose didinimas
Būtėnas, Nojus |
Rinkodaros pasaulyje yra ne vienas būdas kaip prekių ženklo vartotojų pasitikėjimas yra didinamas, tačiau socialiniams tinklams sparčiai augant ir perimant didžiąją dalį mūsų suvartojamo turinio atsiranda prekių ženklo ambasadoriai kurie padeda atstovauti prekinė ženklą ir didinti vartotojų pasitikėjimą. Siekiant efektyviai panaudoti ambasadorius svarbu suprasti jų privalumus ir koks turinys bei savybės yra patrauklus vartotojui. Tyrimo metu apžvelgiami teoriniai prekių ženklo ambasadorių aspektai, taip pat reali šių dienų duomenų apžvalga ir apklausa, kurios metu nustatoma, kokios savybės ir turinys yra efektyviausias siekiant padidinti pasitikėjimą prekių ženklu ir prekių ženklo ambasadoriais.
In the world of marketing, there is more than one way to increase consumer trust in a brand, but with social networks growing rapidly and taking over most of the content we consume, brand ambassadors are emerging to help represent the brand and increase consumer trust. In order to effectively use ambassadors, it is important to understand their advantages and what content and features are attractive to the consumer. The study reviews the theoretical aspects of brand ambassadors, as well as a real review of current data and a survey, which determines what features and content are most effective in increasing trust in a brand and brand ambassadors.