Klientų lojalumo didinimo galimybės pasitelkiant naująsias technologijas
Noreikaitė, Aurelija |
Pagrindinė šiame darbe nagrinėjama problema- kokios naujausios technologijos galėtų būti naudojamos, kad padidinti klientų lojalumą? Darbo tikslas- nustatyti klientų lojalumo didinimo sprendimus pasitelkiant naująsias technologijas. Teorinėje darbo dalyje analizuojami teoriniai vartotojų lojalumo aspektai, aiškinama lojalumo ir kliento lojalumo sąvokos, nagrinėjamos klientų klasifikacijos bei lojalumo stadijos, nagrinėjami veiksniai darantys poveikį klientų lojalumui bei pateikiami vartotojų lojalumo vertinimo būdai. Paskutinėje mokslinės analizės dalyje nagrinėjamos naujausios technologijos ir jų daroma įtaka lojalumu Analitinėje dalyje pagrindžiamas tyrimo aktualumas, pateikiama pasirinktų tyrimų metodų ir klausimų pagrindimas. Remiantis teorine dalimi bei gautais rezultatais apie elektroninių svetainių naudojimąsi, išskiriamos pagrindinės priežastys kodėl klientai lieka lojalūs prekės ženklui, jų lojalumo parodymas organizacijai, kas skatina toliau naudotis elektronine svetaine, lojalumo programos, asmeninių duomenų suteikimas organizacijai, personalizuotos patirties kūrimas, naujienų gavimo būdai bei kas kiek laiko klientai pasiryžę gauti informaciją, kad nebūtų įkyri bei pagrindines priežastis, kas paskatina/ paskatintų palikti įmonę. Projektinėje dalyje apibendrinus mokslinėje literatūroje ir tyrimuose gautu rezultatus, pateikiami pasiūlymai klientų lojalumo didinimo galimybių pasitelkiant naująsias technologijas problemoms spręsti. Aptariamos galimybė, kaip panaudojus naujai atsirandančias technologijas didinti vartotojų prisirišimą.
The main problem addressed in this work - what latest technologies could be used to increase customer loyalty? The aim of the work is to determine solutions for increasing customer loyalty using new technologies. The theoretical part of the work analyses the theoretical aspects of consumer loyalty, explains the concepts of loyalty and customer loyalty, examines customer classifications and stages of loyalty, examines factors affecting customer loyalty, and presents ways of evaluating consumer loyalty. The last part of the scientific analysis examines the latest technologies and their impact on loyalty. The analytical part justifies the relevance of the research, presents the justification of the chosen research methods and questions. Based on the theoretical part and the obtained results about the use of electronic websites, the main reasons why customers remain loyal to the brand, their loyalty to the organization, what encourages continued use of the electronic website, loyalty programs, providing personal data to the organization, creating a personalized experience, ways of receiving news and what how long customers are willing to receive information so that they are not intrusive and the main reasons that encourage/encourage them to leave the company. In the project part, after summarizing the results obtained in the scientific literature and research, proposals are presented to solve the problems of increasing customer loyalty by using new technologies. The possibility of increasing user attachment by using emerging technologies is discussed.