Emocinių kreipinių naudojimo reklamoje sprendimai UAB „Kesko Senukai Lithuania“ pavyzdžiu
Krikštolaitytė, Ieva |
Tyrimas buvo organizuotas nuosekliais etapais, kurių kiekvienas buvo grindžiamas ankstesnio etapo rezultatais. Pirmiausia buvo atliekama ekspertinio interviu analizė, vėliau turinio analizė ir gauti rezultatai buvo naudojami tolimesniam tyrimui – apklausos anketos sudarymui. Tyrimo objektas – emocinių kreipinių naudojimo sprendimai reklamoje. Tyrimo tikslas – suformuoti teoriškai pagrįstą ir empiriškai patikrintą emocinių reklamos kreipinių naudojimo sprendimų poveikio vartotojams modelį pateikiant įgyvendinimo pasiūlymus. Tyrimo uždaviniai:
- Išanalizuoti mokslinės literatūros šaltinius ir pateikti emocinių kreipinių naudojimo reklamoje sprendimus bei atskleisti jų daromą poveikį vartotojams.
- Ištirti emocinių kreipinių naudojimo reklamoje sprendimus UAB „Kesko Senukai Lithuania“ pavyzdžiu.
- Remiantis atlikto tyrimo rezultatais, pateikti emocinių kreipinių naudojimo reklamoje sprendimus. Tyrimo metodas. Norint nustatyti emocinių kreipinių poveikį reklamoje, pasirinktas trianguliacijos principas: ekspertinis interviu, turinio analizė, anketinė apklausa. Analizuojant gautus rezultatus naudojamas aprašomosios analizės ir statistinių duomenų analizės metodai. Šis darbas yra projektinis magistro baigiamasis darbas.
The study was organized in sequential phases. Each based on the results of the previous phase. Firstly, an analysis of the experts interviews was performed, followed by the content analysis, and finally the obtained results were used for further research to compile a survey/questionnaire. The object of the research is solutions for the use of emotional references in advertising. The aim of the research is to form a theoretically based and empirically verified model of the impact of emotional advertising, using decisions on consumers by submitting implementation proposals. Research tasks:
- To analyse the sources of scientific literature, to provide solutions for the use of emotional references in advertising, and to reveal their impact on consumers.
- To investigate the use of emotional references in advertising using the example of “UAB Kesko Senukai Lithuania”.
- Based on the results of the research, provide solutions for the use of emotional references in advertising. Research method. To determine the impact of emotional references in advertising, the principle of triangulation chosen is expert interview, content analysis, and a questionnaire survey. The results are analysed using descriptive and statistical analysis methods. This paper is practical solutions oriented final master thesis.