Turinio rinkodaros panaudojimas ženklodaroje: prekės ženklo DovanuSala.lt atvejis
Vaičeliūnaitė, Gerda |
Magistro baigiamojo darbo tikslas – suformuoti turinio rinkodaros priemonių panaudojimo modelį, ją pritaikant konkrečiam atvejui. Teorinėje darbo dalyje analizuojami prekės ženklo ir jo kūrimo aspektai, apžvelgiama turinio rinkodaros sąvoka ir įvardijamos turinio rinkodaros priemonės. Analitinėje darbo dalyje išanalizuoti Content Marketing Institute geriausi turinio rinkodaros pavyzdžiai, aptarta prekės ženklo DovanuSala.lt komunikacija ir vykdomos reklamos kampanijos bei atliktas interviu su Lietuvos rinkodaros ekspertais. Atlikta analizė ir apklausa parodo, jog užsienio turinio rinkodara yra plačiai išvystyta, naudojama daug įvairių komunikacijos priemonių, tačiau Lietuvos rinkoje, įmonės dar tik pradeda įtraukti turinio rinkodaros projektus į savo planus, pasitelkdami specialistų, dirbančių medija agentūrose, pagalbą. Projektinėje darbo dalyje atsižvelgiant į teorinės analizės ir analitinės dalies rezultatus pateikiamos turinio rinkodaros priemonių taikymo ženklodaroje rekomendacijos, kurios pritaikytos konkrečiam prekės ženklui – DovanuSala.lt. Priemonės parinktos atsižvelgiant į ankstesnėse darbo dalyse atliktas analizes ir išvadas, kurios padėtų išskirti DovanuSala.lt iš konkurentų, sukuriant tam tikrą komunikacijos eigą, įtraukiant ir turinio rinkodaros priemones.
The aim of the Master Thesis is to create a model for the use of content marketing tools tailored to a specific case. The theoretical part of the work analyzes the aspects of the brand and its development, reviews the concept of content marketing and identifies content marketing tools.In the analytical part of the work the best content marketing examples of Content Marketing Institute were analyzed, the communication and the advertising campaigns of the brand DovanuSala.lt were discussed, also the structured interview with Lithuanian marketing experts was conducted. The analysis and the survey show that the marketing of foreign content is widespread, there are many different communication tools used, but in the Lithuanian market, the companies are just beginning to include content marketing projects in their plans, with the help of specialists working in media agencies. In the design part of the work, taking into account the results of the theoretical analysis and analytical part, the recommendations on the application of the content marketing measures in the brand, which are adapted to the specific brand - DovanuSala.lt, are given. The measures were chosen considering the analyzes and conclusions made in previous sections of the work, that would help distinguish DovanuSala.lt from its competitors, creating a certain communication process, including content marketing tools.