Veiksmingo trumpojo video formato turinio kūrimas: Lietuvos turinio kūrėjų atvejis
Jakevičius, Augustas |
Tyrimo problema. Kaip kurti veiksmingo trumpojo formato video turinį. Darbo objektas – Veiksmingo trumpojo formato video turinio kūrimas. Darbo tikslas – Atskleidus trumpojo formato video turinio kūrimo specifiką ir praktikas, atlikti tyrimą, leidžiantį pateikti rekomendacijas veiksmingo trumpojo video formato turinio kūrimui Lietuvoje. Tyrimo metodai. Apima mokslinės literatūros analizę, lyginamoji analizė, kiekybinį ir kokybinį tyrimą, skirtą išnagrinėti turinio kūrimo metodologijas, iššūkius ir geriausias praktikas. Tyrimo rezultatai. Tyrime nustatyta, kad sėkmingai pritaikant trumpųjų vaizdo įrašų kūrimo strategijas, galima veiksmingai pritraukti ir išlaikyti žiūrovų dėmesį. Veiksmingiausias turinys išlieka tas, kurio trukmė yra tarp 15 ir 60 sekundžių. Vienas iš stipriausiai veikiančių veiksnių tai yra pirmosios video sekundės. Išvados. Veiksmingas trumpųjų video kūrimas reikalauja gero ir veikiančio turinio kūrimo modelio, kuris būtų pritaikomas visose platformose ir visiems vartotojams. Svarbu nuolat atnaujinti ir tobulinti rekomendacinį modelį, kadangi laikui einant keičiasi rinkos situacija ir socialinių tinklų algoritmai.
Research problem. How to create effective short-form video content. Subject of work. Short-form video content on social media. The aim of the work. Is to reveal the specifics and practices of short-form video content creation and to carry out a study that will allow to provide recommendations for the creation of effective short-form video content in Lithuania. Research methods. Includes analysis of scientific literature, comparative analysis, quantitative and qualitative research to examine content creation methodologies, challenges and best practices. Research findings. The study found that the successful application of short video creation strategies can effectively attract and retain viewers' attention. Conclusions. Effective short video production requires a good and workable content creation model that is scalable across platforms and users. It is important to continuously update and improve the recommendation model as the market situation and social media algorithms change over time.