Viktorinos žanro žaidimo mobiliesiems įrenginiams kūrimas
Vitkevičius, Elvinas |
Praktinio pobūdžio bakalauro baigiamasis projektas viktorinos žanro žadimo kūrimas mobiliesiems įrenginiams yra priskiriamas interaktyvių ir žaidybinių sistemų baigiamųjų darbų grupei. Darbo vadovė lekt. Gitana Čechamirienė.
Darbo tikslas: sukurti viktorinos stiliaus žaidimą skirtą mobiliems įrenginiams. Pirmoje darbo dalyje yra analizuojami žaidimai, kurių mechanikos yra panašios į baigiamojo projekto mechanikas. Lyginamos pasirinktų žaidimų techninės ypatybės bei apibrėžiamos stipriosios ir silpnosios jų dalys. Analizuojamos „Kotlin“ ir „Java“ programavimo kalbos, jų populiarumas ir tinkamumas mobilių žaidimų kūrimui. Analizuojamos dizaino programos ir jų panaudojimo galimybės žaidimų kūrime. Taip pat integruotų kūrimo aplinkų ir duomenų bazių analizė, kuri padės išsirinkti tinkamiausias priemones projekto kūrimui.
„Atspėk Žmogų“ projekto dalyje – apžvelgiama žaidimo aplinka, vartotojo sąsaja, pristatomas žaidimo scenarijus ir mechanikos. Apibrėžiami funkciniai ir nefunkciniai reikalavimai, pateikiamas sistemos dinaminis ir statinis vaizdas. Pateikiamas visų žaidimo išteklių sąrašas, kūrimo priemonės ir jų pasirinkimo pagrindimas.
Testavimo dalyje aprašomas sistemos funkcijų testavimo procesas.
Paskutinėje darbo dalyje aprašomos išvados.
The practical undergraduate final project quiz genre promise development for mobile devices is assigned to the group of interactive and game systems final theses. Work manager - lect. Gitana Čechamirienė.
Work objective: to create a quiz style game for mobile devices. In the first part, games with simialar mechanisms to the mechanics of the final project are analyzed. The selected technical features of the games are compared and their strengths and weaknesses are defined. „Kotlin“ and „Java“ programming languages, their popularity and suitability for mobile game development are analyzed. Design programs and their application possibilities for game development are analyzed. Also an analysis of integrated development contexts and databases that should select the most appropriate methodological design for the project.
Project part of„Atspėk Žmogų“ - will review the game environment, user interface, present the game script and mechanics. Functional and non-functional requirements are defined, dynamic and static view of the presentation system. Provide a list of all player resources, development tools, and the basics of their selection. Testing part describes testing process of system’s functions.
Last part provides conclusions about the project.