Vartotojų pasitenkinimo restoranų tinklo „Talutti“ teikiamomis paslaugomis vertinimas
Gaižauskytė, Gabrielė |
Bakalauro baigiamojo darbo objektas – Vartotojų pasitenkinimas „Talutti“ restoranų teikiamomis paslaugomis. Vartotojų pasitenkinimas svarbus organizacijai, kuri nori išsilaikyti konkurencingoje rinkoje ir suprasti, kurioje vietoje yra klystama ir kas neleidžia pasiekti pačio aukščiausio vartotojų pasitenkinimo. Atlikta vartotojų pasitenkinimo analizė gali atskleisti visus vartotojų poreikius ir lūkesčius ir padėti suprasti, kokie veiksniai lemia jų pasitenkinimą. Atlikus tiriamąją analizę galima išskirti išvadas ir pateikti rekomendacijas, kurios ateityje gali padėti, siekiant geresnio vartotojų įvertinimo. Darbo tyrimo objektas - restoranų tinklo “Talutti“ vartotojų pasitenkinimas tiekiamoms paslaugoms. Darbo tikslas - išanalizavus restoranų tinklo “Talutti” vartotojų pasitenkinimą, nustatyti jį lemiančius veiksnius. Darbo uždaviniai –
- Atskleisti vartotojų pasitenkinimo teorinius aspektus, nustatant pagrindinius jį lemiančius veiksnius;
- Empiriškai nustatyti restoranų tinklo “Talutti” vartotojų pasitenkinimą lemiančius veiksnius;
- Pateikti rekomendacijas restoranų tinklo “Talutti” vartotojų pasitenkinimo stirpinimui. Baigiamąjį bakalauro darbą sudaro dvi dalys : teorinė dalis ( analizuojama vartotojų samprata ir vartotojų pasitenkinimą lemiantys veiksniai), empirinė tiriamoji dalis ( nustatomas vartotojų pasitenkinimas „Talutti“ restoranais ir lemiantys veiksniai). Antroje bakalauro dalyje aprašoma tyrimo metodika, analizuojami apklausos rezultatai, pasidalinama tyrimo ribotumais, glaustai pateikiamos išvados ir rekomendacijos. Atlikto vartotojų pasitenkinimo „Talutti“ restoranais tyrimo rezultatai rodo, kad restoranams tikrai yra, kur tobulėti, kadangi vartotojų pasitenkinimas nėra pasiekęs aukščiausio įvertinimo ribos.
The object of the bachelor's thesis is consumer satisfaction with the services provided by Talutti restaurants. Consumer satisfaction is important for an organization that wants to stay competitive in the marketplace and understand where to improve and maintain the highest levels of consumer satisfaction. Analysis of consumer satisfaction can reveal all the needs and expectations of consumers and help to understand what factors determine their satisfaction. The exploratory analysis can draw conclusions and make recommendations that may help to improve consumer evaluation in the future. The object of the research - satisfaction of the users of the restaurant chain "Talutti" with the provided services. The aim of the work - to determine the factors determining the satisfaction of the users of the restaurant chain Talutti. Work tasks -
- To reveal the theoretical aspects of consumer satisfaction, identifying the main determinants of it;
- Empirically determine the factors determining the satisfaction of the restaurant chain Talutti;
- To provide recommendations for strengthening the consumer satisfaction of the restaurant chain “Talutti”. The bachelor's thesis consists of two parts: the theoretical part (analyzing the concept of consumers and the factors determining consumer satisfaction), the empirical research part (determining consumer satisfaction with Talutti restaurants and the determining factors). The second part of the bachelor's degree describes the research methodology, analyzes the results of the survey, shares the limitations of the research, and briefly presents conclusions and recommendations. The results of a survey of consumer satisfaction with Talutti restaurants show that there is room for improvement in restaurants, as consumer satisfaction has not reached the highest rating.