Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/146762
UAB ,,Omniva LT" Logistikos paslaugų kokybės gerinimas
Type of publication (PDB)
Bakalauro darbas / Bachelor Thesis (ETD_BAK)
Field of Science
Vadyba / Management (S003)
Degree Discipline
Logistika ir prekyba / Logistics and Commerce (B)
Type of publication
type::text::thesis::bachelor thesis
Title
UAB ,,Omniva LT" Logistikos paslaugų kokybės gerinimas
Other Title
Improving the quality of logistics services in UAB Omniva LT
Author
Linkevičius, Žygimantas |
Advisor
Extent
76 p.
Thesis Defence Date
2022-01-11
Abstract (lt)
Darbo tikslas – ištirti ir parengti pasiūlymus dėl logistikos paslaugų kokybės gerinimo UAB „OMNIVA LT“. Uždaviniai:
- Išanalizuoti mokslinę literatūrą apie logistikos paslaugų kokybės gerinimo teorinius sprendimus.
- Atlikti UAB „OMNIVA LT“ logistikos paslaugų kokybės tyrimą ir analizę.
- Suformuluoti UAB „OMNIVA LT“ logistikos paslaugų kokybės gerinimo sprendimus. Tyrimo metodai: mokslinės literatūros sisteminė ir lyginamoji analizė, kiekybinis apklausos metodas (anketinė apklausa pagal SERVQUAL metodiką), aprašomoji statistika. Tyrimo rezultatai: • pirmojoje darbo dalyje išnagrinėta paslaugų kokybės samprata ir dimensijos, aptartos logistikos paslaugos ir jų kokybės ypatumai, pateikti logistikos paslaugų kokybės gerinimo būdai; • antroje darbo dalyje pateikiamas UAB „OMNIVA LT“ logistikos paslaugų pristatymas, tyrimo metodika ir analizė; • trečioje darbo dalyje išskiriamos UAB „OMNIVA LT“ logistikos paslaugų kokybės gerinimo sritys, pagal kurias formuojamas įmonės logistikos paslaugų kokybės gerinimo planas ir pateikiamas jo ekonominis pagrindimas; • pagrindinės išvados: nemažai respondentų, kurie naudojasi UAB „OMNIVA LT“ paslaugomis, jų kokybę laiko geriausia visoje siuntų pristatymo privatiems klientams rinkoje. Teigiami atotrūkiai tarp patirtos ir laukiamos kokybės identifikuoti apčiuopiamumo ir reagavimo dimensijose, neigiami – empatijos, patikimumo ir tikrumo dimensijose. Tam tikrų kokybės spragų nustatyta visose dimensijose.
Abstract (en)
Research aim is to investigate and prepare proposals on improving the quality of logistics services in UAB OMNIVA LT. Objectives are the following:
- To analyze the scientific literature on the theoretical solutions for improving the quality of logistics services.
- To carry out a research and analysis of the quality of logistics services in UAB OMNIVA LT.
- To formulate solutions for improving the quality of logistics services in UAB OMNIVA LT. Research methods are the following: systematic and comparative analysis of scientific literature, quantitative survey method (questionnaire survey according to SERVQUAL methodology), descriptive statistics. Research results are the following: • the first part of the work examines the concept and dimensions of service quality, discusses logistics services and their quality features, presents ways to improve the quality of logistics services; • the second part of the work presents the presentation of UAB OMNIVA LT logistics services, research methodology and analysis;
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access