The techniques for the emotional expression in piano performance: interpretation of classical music
Huang, Qiangwen |
Fortepijono įgūdžiai apima ne tik technologijas, bet ir visus fortepijono atlikimo metodus, kuriais galima pasiekti meninės muzikinės kokybės (Reginald & Glick.2020). Autorius nusprendžia naudoti teoriją ir praktiką emocinės raiškos įgūdžių atliekant fortepijonu analizei. Tyrimo objektas: Emocinės išraiškos atlikimo įgūdžiai atliekant fortepijoną Tyrimo tikslas: Aptarti fortepijono grojimo įgūdžius ir grotojų emocinės raiškos įgūdžius Tyrimo tikslai:
- Išanalizuoti fortepijono išraiškos techniką
- Ištirti emocinės raiškos įgūdžius fortepijono klasikinės muzikos atlikime. Tyrimo metodai: literatūros apžvalga, klausimynai, interviu, duomenų turinio analizė Šio magistrinio darbo tikslas yra suteikti fortepijono atlikimo meniškumui intensyvumo. Tai reikalauja ne tik ilgalaikės ir sunkios atlikėjo praktikos, bet ir atlikėjo emocijų bei empatijos publikai pasirodymo metu. Tai ypač aktualu interpretuojant klasikinę muziką, kaip išradingai atlikėjai gali išreikšti emocijas, jeigu lavina turtingas emocijas ir puikius grojimo įgūdžius. Atlikdamas nuodugnius fortepijono atlikimo supratimo, klasikinės muzikos interpretavimo ir išskirtinių tipiškų kūrinių įgūdžių analizės tyrimus, šiame darbe apjungiamos faktinės anketinės apklausos ir interviu, kad būtų išsamiai išsiaiškinti emociniai raiškos įgūdžiai atliekant fortepijoną, ir suteikti gerą pagrindą. būsimiems klasikinės muzikos fortepijono pasirodymams. Tai galėtų papildyti profesinių teorinių žinių pagrindą, kad fortepijono emocinės raiškos įgūdžius pažintų ir įvaldytų daugiau žmonių.
Piano skills do not only refer to technology but all methods of piano performance that can achieve artistic and musical quality (Reginald & Glick, 2020). The author chooses to use theory and practice to interpret the emotional expression skills in piano performance, mainly focusing on the emotional expression skills in classical piano performance. The research questions: Define the problem—how to express the player's emotion in piano performance? The object of the research: Performance skills of emotional expression in piano performance The aim of the research: Discuss piano playing skills and players' emotional expression skills The objectives of the research: 1.To analyze the technique of expression in piano performance 2.To explore the skills of emotional expression in piano classical music performance. The methods of the research: Literature review, questionnaires, interviews, data content analysis The focus of this article is to use piano performance as an art form. It not only requires long-term and hard practice by the performer but also the expression of the player’s emotions and empathy with the audience during the performance. This is especially true in the interpretation of classical music. Importantly, only performers with rich emotions and superb playing skills can express emotions ingeniously. Through in-depth research on the understanding of piano performance, interpretation of classical music, and skill analysis of outstanding typical works, this paper combines actual questionnaire surveys and interviews to comprehensively sort out the emotional expression skills in piano performance, and provide a good basis for future classical music piano performances. It could add a foundation of professional theoretical knowledge so that the emotional expression skills in piano performance will be familiar and mastered by more people.